0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Історія становлення освітніх технологій, їх класифікація, особливості, структура» (ID:178159)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 14
Рік виконання: 2014
Вартість: 30
Купити цю роботу
Зміст
1. Вступ……………………………………………………………….....3 с. 2 Історія становлення освітніх технологій …………………………...4 с. 3. Особливості ………………………………………………………….6 с. 4. Класифікація …………..………………...….………………………..9 с. 5. Структура……………………………………………………....……..12с. 6. Висновок…………………………………………………….……….13 с. 7.Літературні джерела…………………………...……………………..14с.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Освітня технологія. Вона відображає загальну стратегію розвитку освіти, єдиного освітнього простору. Призначення освітніх технологій полягає у розв´язанні стратегічних для системи освіти завдань: прогнозування розвитку освіти, проектування і планування цілей, результатів, основних етапів, способів, організаційних форм освітньо-виховного процесу. Такими освітніми технологіями є концепції освіти, освітні закони, освітні системи. У сучасній Україні такими освітніми технологіями є гуманістична концепція освіти, Закон України «Про освіту», система безперервної освіти (дошкільний, шкільний, вузівський, поствузівський рівні) та ін. Освітні технології, як найбільш загальні утворення, характеризують загальну стратегію розвитку освіти і освітнього середовища (єдиного освітнього простору). Основне призначення освітніх технологій - прогнозування розвитку освітніх систем, їх проектування, планування та визначення факторів, які відповідають освітнім цілям.[3, с. 36-38]
Інші роботи з даної категорії: