0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

реалізація принципу наочності як засобу підвищення ефективності навчально - пізнавальної діяльності учнів початкової школи (ID:191581)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 40
Рік виконання: 2017
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………………………………3 РОЗДІЛ 1. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ НАОЧНОСТІ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ……………………………..7 1.1 Становлення та розвиток принципу наочності…………………….7 1.2 Наочні засоби навчання учнів початкових класів та їх класифікація……………………………………………………………………….11 1.3 Дидактичні вимоги до використання наочності……………………16 РОЗДІЛ 2 ОЦІНКА ВИКОРИСТАННЯ НАОЧНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ……………………21 2.1 Реалізація прицнипу наочності на уроках у початковій школі засобами інформаційних технологій навчання………………………………..21 2.2 Роль наочності у процесі засвоєння навчального матеріалу учнями початкових класів……………………………………………..……………………26 2.3 Проблема підготовки майбутніх чителів до реалізації принципу наочності у початковій школі………………………………………………..…30 ВИСНОВКИ………………………………………………………………….35 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………..37 ДОДАТКИ……………………………………………………………………40
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: