0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування художньо естетичних орієнтирів підлітків на уроках музичної літератури у ДМШ (ID:233675)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 96
Рік виконання: 2023
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНІ ОРІЄНТИРИ 1.1. Сутність, зміст та історичний екскурс 1.2. Завдання та мета художньо-естетичного виховання у дитячій музичній школі 1.3. Особливості художньо-естетичного сприймання підлітків РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ ЗАПИТАННЯ ДО УРОКІВ МУЗИЧНОЇ ЛІТЕРАТУРИ У ДМШ 2.1. Художньо-естетичні завдання уроків музичної літератури 2.2. Вплив музичних творів на естетичний розвиток особистості 2.3. Визначення найцінніших художньо-естетичних зразків творів світової музичної культури РОЗДІЛ 3. ВИБІР ТИПУ УРОКІВ МУЗИЧНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ФОРМ РОБОТИ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНИХ ОРІЄНТИРІВ ПІДЛІТКІВ 3.1. Найкращі типи уроків та їх завдання 3.2. Форми роботи на уроках музичної літератури у ДМШ 3.3. Зосередження на інтерактивних формах роботи для учнів підліткового віку РОЗДІЛ 4. ВІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ УЧНІВ 2.1 Методика проведення діагностики художньо-естетичного сприймання цінностей підлітків 2.2 Аналіз експериментальної роботи ВИСНОВКИ СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Тел/вайбер: (068)845-40-04
Інші роботи з даної категорії: