0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Художньо – естетичне виховання дітей дошкільного віку в процесі ознайомлення з мистецтвом живопису (ID:257182)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 34
Рік виконання: 2018
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ МИСТЕЦТВА ЖИВОПИСУ В НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНІЙ РОБОТІ З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 5 1.1 Питання теорії естетичного виховання. 5 1.2 Пізнавальне та виховне значення творів живопису. 8 1.3 Особливості сприймання мистецтва живопису дошкільниками. 11 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ ОЗНАЙОМЛЕННЯ З МИСТЕЦТВОМ ЖИВОПИСУ 15 4. Стан використання мистецтва живопису в сучасній практиці дошкільних навчальних закладів. 15 5. Методи формування художніх та естетичних здібностей дітей старшого дошкільного віку засобами мистецтва живопису. 18 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 31 ДОДАТКИ 34
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ МИСТЕЦТВА ЖИВОПИСУ В НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНІЙ РОБОТІ З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 1.1. Питання теорії естетичного виховання Естетичне виховання – послідовне формування естетичного ставлення дітей до життя, розвиток сприймання і розуміння прекрасного у мистецтві, природі, взаєминах між людьми, художніх потреб і здатності до художньої творчості.[17, 178] Будучи спрямованим на формування творчої особистості, здатної адекватно сприймати прекрасне і потворне, наділеної чуттям міри у творенні художніх цінностей, естетичне виховання передбачає розвиток почуттєвої сфери особистості, з якою тісно пов'язаний її моральний світ. Філософською основою теорії естетичного виховання є естетика, яка своїм предметом має дослідження чуттєвої культури людини. Естетика — наука про загальні закономірності художнього осво-єння дійсності людиною, суть і форми відображення дійсності й перетворен-ня життя за законами краси. Складовими цієї науки є дослідження сутності естетич¬ного як вияву ціннісного ставлення людини до дійсності (специфіка, природа, творчий потенціал естетичного), а також основ і результатів художньої діяльності людини (своєрідність, природа художнього таланту, самобутність мистецтва). У своїх пошуках і відкриттях людина спирається на та¬кі поняття, як прекрасне — довершене за формою і зміс¬том; потворне — антипод прекрасного (виродливе, нице, огидне); досконале — довершене, витончене, сповнене по¬зитивних якостей; гармонія — досконале поєднання всіх елементів; міра — співвідношення кількісних і якісних оз¬нак предмета; цінність — значущість, якої люди надають речам і явищам і яка є основою ставлення до них. Усі ці фе¬номени тісно пов'язані з моральністю, оскільки прекрас¬ним, досконалим, гармонійним є те, що характеризує кра¬су людини, її працю і результати цієї праці, взаємини ін-ших людей. Саме у цих своїх виявах прекрасне становить цінність для людини. Предметна сфера естетики як науки (природа естетич¬ного, художнього таланту, художньої творчості особистос¬ті) окреслює мету, завдання, зміст естетичного виховання особистості, критерії оцінки її естетичного розвитку. Естетичний розвиток особистості — процес становлення і вдосконалення естетичної свідомості та естетичної діяльності особистості. Естетичний розвиток має на меті формування естетичної культури особистості — своєрідного сплаву особистісних якостей, які обумовлюють критерії її оцінюван¬ня прекрасного і потворного, вияв чуття міри у власної творчості. Під впливом суспільних умов, виховання, взає¬модії з прекрасним естетична культура особистості постій¬но змінюється, в одних випадках збагачуючись, сягаючи висот, в інших — збіднюючись, примітивізуючись. Есте¬тичну культуру особистості утворюють такі компоненти: 1. Естетична свідомість — сукупність поглядів, знань, суджень, оцінок, ідей, ідеалів. Її основою є естетичне сприймання — процес відображення сутності пред¬метів і явищ естетичної дійсності, співвідношення сприй¬нятого зі сповідуваними особистістю критеріями. Естетичне сприймання у процесі осмислення явищ і предметів дійсності трансформується в естетичні погляди — думки, судження, уявлення про прекрасне і потвор¬не, які є основою ставлення до явищ буття загалом і явищ мистецтва зокрема. Спираючись на естетичні погляди, особистість визначає для себе естетичний ідеал — соці¬ально обумовлений взірець досконалості, який є орієнти¬ром в оцінюванні естетичних явищ і власної художньо-творчої діяльності. 2. Естетичні потреби — внутрішня необхідність в осягненні певних естетичних цінностей і розвитку певних умінь. Маючи у своїй основі естетичні почуття — спри¬чинені взаємодією з естетичними цінностями (творіннями природи і людського таланту) емоції людини, естетичні потреби втілюються в естетичних смаках — здатності особистості до індивідуального відбору із сукупності есте¬тичних явищ і предметів тих, які найбільше відповідають її поглядам та ідеалам, породжують позитивні відчуття в процесі сприймання. Усі ці якості не даються людині від народження, а є ре¬зультатом зовнішніх виховних впливів, самовиховання, художньо-творчої практики. 3. Естетична діяльність (практика) — безперерв¬ний процес формування і реалізації певних творчих умінь, навичок, здібностей, гармонізації себе і світу.
Інші роботи з даної категорії: