0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування загальних уявлень про неживу природу у дітей дошкільного віку (ID:262)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 78
Рік виконання: 2009
Вартість: 160
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ І 1.1 Актуальність проблеми розробки систематизованих знань про неживу природу для дітей дошкільного віку. Зміст занять, які відбражають явища неживої природи 1.2 Поняття про процес пізнання неживого в природі 1.2 Внесок вітчизняних і зарубіжних педагогів минулого у розвиток проблеми формування загальних уявлень про неживу природу у дітей дошкільного віку 1.4 Характер уявлень про рух і його елементи РОЗДІЛ ІІ 2.1 Завдання і програма по ознайомленню дошкільників з неживою природою. Аналіз ускладнення програмових вимог в різних вікових групах 2.1.1 Завдання і значення 2.1.2 Програма ознайомлення дошкільника з неживою природою 2.1.2.1 Загальна характеристика 2.1.2.2 Молодші групи 2.1.2.3 Середня група 2.1.2.4 Старша група 2.2 Експерементування в дитячому садку. Ознайомлення старших дошкіль- ників з явищами неживої природи (фізичними явищами і законами) ЗМІСТ ПРОГРАМИ „ДИТЯЧЕ ЕКСПЕРИМЕНТУВАННЯ” 2.3 Розвивальні технології: форми організації інтелектуально-пізнавальної діяльності, методи і прийоми, просторово-наочне середовище РОЗДІЛ ІІІ 3.1 Завдання дослідницької роботи 3.2 Проведення констатуючого експеременту у старшій та середній групах дитячого садка 3.3 Проведення формуючого експерименту 3.4 Контрольний експеримент ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: