0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Реалізація принципу диференціації в навчальному процесі початкової школи (ID:277241)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 37
Рік виконання: 2022
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРИНЦИПУ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ 1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми реалізації принципу диференціації у навчальному процесі початкової школи 1.2. Теоретичні аспекти сутності понять «зовнішня» та внутрішня диференціація» у навчальному процесі молодших школярів нової української школи 1.3. Особливості реалізації принципу диференціації у навчальному процесі початкової школи Висновки до першого розділу РОЗДІЛ ІІ. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРИНЦИПУ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ 2.1. Діагностика стану сформованості навчальних досягнень молодших школярів 2.2. Педагогічні умови процесу реалізації принципу диференціації у навчальному процесі початкової школи на уроках читання 2.3. Кількісний та якісний аналіз результатів формувального експерименту. Висновки до другого розділу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Тел/вайбер: (068)845-40-04
Інші роботи з даної категорії: