0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Становлення теорії розвиваючого навчання у педагогічній спадщині Ушинського другої пол. 19 ст. її реалізація в сучасній школі (ID:39552)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 35
Рік виконання: 2011
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1. Теоретичні засади проблеми 1.1. Поняття "розвиваюче навчання" в педагогічній науці 1.2. К.Д. Ушинський про значення розвиваючого навчання Розділ 2. Реалізація теорії розвиваючого навчання К.Д.Ушинського в сучасній школі 2.1. Розвиваюче навчання К.Д. Ушинського, як розв’язання проблем навчання й виховання в сучасній початковій школі 2.2. Особистість вчителя в системі розвиваючого навчання 2.3. Розвиваюче навчання як фактор модернізації сучасної школи Висновок Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: