0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація роботи контролюючих органів щодо планування та прогнозування податкових надходжень. (ID:136207)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 35
Рік виконання: 2015
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
Вступ……………………………………………………………………...……5 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПОДАТКОВОГО ПЛАНУВАННЯ ТА ПРОГНОЗУВАННЯ …………………………………........….7 1.1. Зміст поняття «податкове планування та прогнозування»…………...………………………………………………..………....7 1.2. Загальна характеристика методів податкового планування та прогнозування……………………………………...………………………………..10 1.3. Оцінка факторів, що впливають на якість податкового прогнозування і планування…………………………….……......………….……..14 РОЗДІЛ ІІ. ОЦІНКА ПОДАТКОВОГО ПРОГНОЗУВАННЯ ТА ПЛАНУВАННЯ…………………………………….……………………...…….….17 2.1. Аналіз планування податкових надходжень до державного бюджету………………………………………………………………...……………17 2.2.Оцінка ефективності роботи контролюючих органів щодо прогнозування податкового навантаження в умовах податкової реформи…………………………………………………………………………...…22 РОЗДІЛ ІІІ. СВІТОВА ПРАКТИКА ПРОГНОЗУВАННЯ ТА ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ КОНТРОЛЮЮЧИХ ОРГАНІВ ЩОДО ПОДАТКОВОГО ПРОГНОЗУВАННЯ ТА ПЛАНУВАННЯ В УКРАЇНІ………………………………………………………………………..……26 3.1. Світова практика оцінювання якісних характеристик прогнозів податкового надходжень………………………………………………………..…..26 3.2.Напрями підвищення рівня організації роботи контролюючих органів щодо прогнозування та планування податкових надходжень в Україні………………………………………………………………………….……29 Висновки…………………………………………………………….……..…33 Список використаних джерел …………………………………….........…...35 Додатки……………………………………..……………………………...39
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Прогноз (англ. forecast) означає науково аргументоване передбачення, яке дає випереджальну інформацію про розвиток природних і суспільних явищ, процесів у майбутньому. Під прогнозом також розуміють науково обґрунтоване міркування про можливий стан об´єкта в майбутньому, про альтернативні шляхи і терміни його існування. Прогнозування слугує двом цілям: 1) розраховує майбутній вплив поточних рішень, програм і політики (аналіз впливу); 2) визначає і аналізує можливості збалансування доходів і видатків (аналіз дефіциту). Правильний підхід до прогнозування залежить від періоду, який розглядається. Для того, щоб бути ефективними, прогнози не обов´язково мають бути точними. Для прогнозування доходів необхідно: — визначити джерела доходів, на основі яких будуть складатись прогнози; — зібрати фактичні дані про кожне джерело доходів принаймні за три останні роки; — визначити основу для прогнозу (виключити негрошові надходження чи відшкодування та переплати); — спрогнозувати дані й характеристики кожного джерела доходів для визначення найбільш придатної методики прогнозування; — вибрати та застосувати необхідний метод прогнозування; — визначити, чи прийнятний отриманий прогноз доходів, та відрегулювати його відповідно до змін, що можуть вплинути на доходи. Податкове прогнозування і планування — це особливі елементи системи вироблення і прийняття рішень у сфері життєдіяльності держави у процесі перерозподілу валового внутрішнього продукту. [10,с. 7] Основне завдання податкового прогнозування і планування це необхідність економічно обґрунтовано забезпечити якісні й кількісні параметри бюджетних завдань і перспективних програм соціально-економічного розвитку країни, керуючись розробленою і прийнятою в законодавчому порядку соціально-економічною доктриною. Це завдання виконується у розрахунку на один фінансовий рік (поточне податкове планування) або на більш тривалу перспективу (податкове прогнозування). Об´єктом прогнозування та планування у податковому менеджменті є обсяги податкових надходжень до бюджетів усіх рівнів. Суб´єктами є держава в особі державних органів управління і платники податків. Провідну роль у процесі прогнозування і планування податкових надходжень відіграє Державна податкова адміністрація України та її органи на місцях, адже на неї покладено реалізацію єдиної державної політики у сфері оподаткування. Структурні підрозділи на місцях прогнозують, аналізують надходження податків, інших платежів, джерела податкових надходжень, вивчають вплив макроекономічних показників і податкового законодавства на надходження податків, інших платежів, розробляють пропозиції щодо їх збільшення та зниження втрат бюджету.