0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Адміністрування податків і зборів (ID:332854)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 20
Рік виконання: 2019
Вартість: 90
Купити цю роботу
Зміст
1. Назвіть принципи побудови системи адміністрування податків і зборів 2. Які методи використовуються при контрольних заходах у процесі адміністрування податків і зборів? 3. Який порядок обліку договорів про спільну діяльність? Практична частина: Завдання 1. Необхідно: заповнити податкову накладну на часткову передоплату. Дані для заповнення: ТОВ «Щедра земля» (платник ПДВ) за договором поставки від 20.09.20ХХ р. № 243 отримало 23.09.20ХХ р. від покупця ТОВ «Родинний кошик» (платник ПДВ) 50% передоплати в сумі 12 тис. грн. із ПДВ. Цим договором передбачено відвантажити покупцю: картоплі – 900 кг за ціною 6,00 грн. у т.ч. ПДВ; - моркви – 800 кг за ціною 8,40 грн. у т.ч. ПДВ; - буряку – 700 кг за ціною 7,20 грн. у т.ч. ПДВ; - цибулі – 350 кг за ціною 9,60 грн. у т.ч. ПДВ; - часнику – 580 кг за ціною за ціною 6,00 грн. у т.ч. ПДВ - Завдання 2. У липні 20ХХ року підприємство здійснило такі операції: – 14 липня придбало товари на суму 10000 грн (крім того ПДВ – 2000 грн). ПН було зареєстровано постачальником у ЄРПН 15 травня; – 17 липня поставило товари платнику ПДВ на суму 8000 грн. (крім того ПДВ – 1600 грн.). Цього ж дня ПН було зареєстровано в ЄРПН; – 29 липня поставило товари неплатнику ПДВ на суму 4000 грн. (крім того ПДВ – 800 грн.). Необхідно: – визначити суму ПДВ до сплати підприємством-постачальником; – розрахувати суму ПДВ за формулою на дату відвантаження товару неплатникові; – проаналізувати стан формули і роглянити дії постачальника при умові: а) постачальник перераховує суму, якої не вистачає для реєстрації ПН у ЄРПН, на рахунок у СЕА; б) постачальник вирішує не реєструвати ПН у ЄРПН. Завдання 3. ПП «Артеменко» (платник ЄП ІІІ групи) у ІІ кварталі 20ХХ року здійснив наступні операції: Отримав оплату від ТОВ «Віра» 25000 грн. по акту виконаних робіт від 15 січня цього року; Надав послуги та підписав акт виконаних робіт на суму 18 000 грн.; Придбав товари для подальшого перепродажу на суму 12 000 грн. з ПДВ; Реалізував придбані товари з торговою націнкою 30%; Отримав кошти від продажу особистого автомобіля – 100 000 грн.; Отримав грошові кошти у якості поворотної фінансової допомоги зі строком повернення 29.06.20ХХр. – 5000 грн. Отримав проценти по депозиту – 2000 грн.; Отримав роялті за надані авторські права – 5000 грн. Надійшла по поточний рахунок передоплата від покупця в розмірі 18000,00 грн. Необхідно: розрахувати суму єдиного податку. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову