0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Вплив архетипів на побудову медіа-стратегій і формування політичної свідомості (ID:144744)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Політологія
Сторінок: 86
Рік виконання: 2013
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ………………………………………..3 ВСТУП………………………………………………………………………...4 РОЗДІЛ 1. ЗМІСТ КАТЕГОРІЇ «АРХЕТИП»: ДИНАМІКА ТА ТЕНДЕНЦІЇ ………………………………………………………………………….8 1.1 Ґенеза поняття «архетип» в політологічних та філософських концепціях……………………………………………………………………………8 1.2. Співвідношення поняття «архетип» з поняттям «політичний міф»………………………………………………………………………….............13 РОЗДІЛ 2. РОЛЬ І СПОСОБИ ВИКОРИСТАННЯ АРХЕТИПІВ НА ПОБУДОВУ МЕДІА-СТРАТЕГІЙ ПОЛІТИЧНИХ КАМПАНІЙ……..............22 2.1. Форми використання архетипів сучасними мас-медіа…………….22 2.2. Архетипи у сучасному політичному рекламуванні, як носій візуальної комунікації………………………………………………………………………...28 РОЗДІЛ 3. ПРОЦЕСИ АРХЕТИПІЗАЦІЇ ПОЛІТИЧНОЇ СВІДОМОСТІ В УКРАЇНСЬКОМУ СУСПІЛЬСТВІ………………………………….....…..........36 3.1. Вплив архетипів політичної свідомості на розробку медіа-стратегій під час президентських виборів в Україні 2004 та 2010р………………………..36 3.2. Особливості використання архетипів у медіа-просторі під час виборчих кампаній 2006, 2007 та 2012 рр. ……………………………………..43 ВИСНОВКИ………………………………………………………………………...51 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ….………………..57
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову