0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Реалізація та захист авторських прав у рекламній сфері (ID:275035)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Право, юридичні
Сторінок: 125
Рік виконання: 2017
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. МІСЦЕ РЕКЛАМИ В СИСТЕМІ АВТОРСЬКИХ ПРАВ 1.1. Поняття та сутність реклами 1.2. Реклама як об’єкт авторського права 1.3. Суб’єктний склад авторських прав у рекламній сфері Висновки до 1 розділу РОЗДІЛ 2. МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ІСНУВАННЯ АВТОРСЬКИХ ПРАВ У РЕКЛАМНІЙ СФЕРІ ТА РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВА НА ЇХ ЗАХИСТ 2.1. Торгова марка як елемент захисту авторських прав у рекламній сфері 2.2. Інші об’єкти авторсько-правової охорони у рекламній сфері 2.3. Реалізація права на захист авторських прав у рекламній сфері Висновки до 2 розділу РОЗДІЛ 3. ЗАРУБІЖНИЙ ТА ВІТЧИЗНЯНИЙ ДОСВІД ЗАХИСТУ АВТОРСЬКИХ ПРАВ У РЕКЛАМНІЙ СФЕРІ 3.1. Зарубіжний досвід захисту авторських прав у рекламній сфері (судова практика) 3.2. Вітчизняний досвід захисту авторських прав у рекламній сфері Висновки до 3 розділу ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: