Готові роботи
ПРИНЦИП ГЛАСНОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ВИБОРІВ

ПРИНЦИП ГЛАСНОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ВИБОРІВ (ID:3125)

ПредметПраво, юридичні
Тип роботи курсова
Рік виконання 2008
Кількість сторінок 36
Зміст ВСТУП Розділ 1. ОСНОВИ ВИБОРЧОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ 1.1. Основні принципи виборчого права громадян України 1.2. Відповідність виборчої системи України міжнародним нормам гласності і прозорості 1.3. Статус спостерігача на виборах як гарантія дотримання їх гласності і прозорості Розділ 2. ПРИНЦИП ГЛАСНОСТІ І ЙОГО РОЛЬ У РЕАЛІЗАЦІЇ ВИБОРЧИХ ПРАВ. ПОНЯТТЯ ГЛАСНОСТІ У ВИБОРЧОМУ ПРОЦЕСІ 2.1. Основні положення і норми принципу гласності 2.2. Правове закріплення принципу гласності Розділ 3 ПОЛІТИЧНА РЕКЛАМА ТА АГІТАЦІЯ ЯК ІНФОРМАЦІЙНА СКЛАДОВА ГЛАСНОСТІ ВИБОРЧОГО ПРОЦЕСУ 3.1. Політична реклама – найбільш масове джерело інформації у виборчому процесі 3.2. Основні елементи політичної реклами 3.3. Передвиборча реклама і агітація – гласність чи антигласність ВИСНОВКИ Підсумовуючи результати наведеного дослідження, можемо зробити беззаперечний висновок про дві речі. Перше. Гласність є одним з ключових факторів забезпечення демократичності виборів. Друге. По рівню гласності Україна знаходиться на належному рівні і рухається у потрібному напрямку. І це є одним з головних надбань її незалежності. З іншого боку, слід констатувати, що далеко не усе ще тут зроблено, і не усе задовольняє виборців і широку громадськість. На останніх виборах президента усі ми були свідками багатьох моментів, де гласність і прозорість відверто не забезпечувалася. Аналізуючи виборче законодавство України (Закон України «Про вибори народних депутатів України») і міжнародні виборчі стандарти, можемо виявити деяку невідповідність першого у кількох питаннях, що стосуються гласності виборчої системи:  в українському законодавстві відсутні норми щодо врегулювання статусу національних спостерігачів;  в Україні на сьогодні відсутні процедури, які визначені Рекомендаціями Комітету Міністрів Ради Європи, щодо контролю за фінансуванням суб’єктів виборчого процесу;  чинне законодавство України неналежно прописує гарантії рівного доступу до джерел інформації в ході ведення виборчої кампанії учасників виборчого процесу. Проте одночасно мусимо зазначити, що порівняльний аналіз щодо відповідності європейських національних законодавств міжнародним виборчим стандартам показує, що українське законодавство є одним із найпрогресивнішим у Європі, оскільки більшість законодавчих актів зарубіжних країн значно менше адаптовані до міжнародних стандартів виборів. Поряд із загальними висновками по забезпеченню гласності виборчого процесу в роботі був розглянутий його конкретний аспект, що стосується політичної реклами. Потрібно повністю погодитись з тим, що це питання вимагає серйозного доопрацювання. На наш погляд, до його обговорення слід залучити пресу, телебачення, а через них – і увесь політично активний електорат. Адже саме на нього і розрахована ця реклама. Яка думка виборців з цього питання, які їх враження, особливо по останній виборчій кампанії усе це потрібно врахувати для того, щоб воно ефективно працювало на практиці, а не просто було прописане на папері. Крім того, особливо слід наголосити на значно більш повному забезпеченні гласності і контролю у діяльності уряду і президента, адже саме вони є прямими наслідками виборчого процесу. На сьогодні не існує законодавчо закріпленої процедури громадського висвітлення їх роботи, Дуже часто відсутня їх публічність і відкритість, особливо що стосується апарату служб президента України. На наш погляд, якщо цей момент законодавчо врегулювати і розробити чіткий і прозорий механізм його реалізації, у нашій країні у значній мірі вдасться уникати таких політичних колапсів, свідками яких ми були за останній час. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Ціна(грн.) 75
Інші роботи з даної категорії:

Замовлення

Замовлення

Мы №1 в Реф-рейтинге
Добавить отзыв
Хочу такой виджет