Зразок роботи
Вступ
З нововведень, що змінили стиль життя та інтереси осіб різного віку за кілька останніх десятиліть, можна виокремити комп’ютеризацію. Крім практичного використання в роботі та побуті, спостерігається захоплення людей комп’ютерними іграми, що швидко поширюється, особливо серед підлітків і дітей. У зв’язку з цим комп’ютерні ігри потрібно розглядати як своєрідний соціально-психологічний феномен, що сьогодні посідає все помітніше місце в житті людини [3].
Давно відомо, що в процесі розвитку мислення та формуванні особистості важливу роль відіграє не тільки освітній фактор, але й характер ігрової діяльності. Для дитини гра є провідною діяльністю, тому що саме під час гри вона засвоює значення і способи вживання предметів, а також різні варіанти соціальних відносин. Але гра залишається важливим елементом і у житті людини будь-якого віку.
Так, гра є тим видом діяльності, що сприяє практичному освоєнню реального соціального простору. Комп’ютерні ігри – це не просто ще один вид діяльності, це діяльність конструювання світів.
Сьогодні комп’ютерна гра – це програмно-апаратний ігровий комплекс, який забезпечується програмно керованим електронним пристроєм – комп’ютером. Більш вузьким напрямом комп’ютерних ігор є ігри для персонального комп’ютера – відеоігри, які запускаються на персональному комп’ютері [13].
Також одним з різновидів комп’ютерних ігор є ігри-головоломки, або логічні ігри, метою яких є вирішення логічних завдань, що вимагають від гравця задіяння логіки, стратегії, інтуїції, ерудиції й уважності, а іноді і спеціальних знань.
До розряду таких ігор можна віднести і комп’ютерні варіанти – імітації, або емулятори, справжніх настільних ігор стратегічного спрямування, таких як шахи, шашки, карточні ігри, доміно, пасьянси тощо.
Такі логічні ігри сьогодні стали дуже популярними в глобальній мережі та на мобільних пристроях, адже, граючи в них, можна не тільки відпочивати й розважатися, але й розвивати логічне мислення, тренувати кмітливість і розум.
Метою даного курсового проекту є розробка програми для реалізації алгоритму настільної гри «Доміно» з візуалізацією процесу гри, яка може виконувати такі функції:
- відображення ігрового поля та об’єктів;
- анімація зображень;
- керування ігровим процесом;
- підтримка логіки гри з елементами штучного інтелекту;
- відображення інформації про програму.