0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Психологічні чинники ефективності реклами (ID:1183)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 35
Рік виконання: 2022
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1. Загальна характеристика психологічних чинників ефективної реклами 1.1. Психологічні аспекти розуміння рекламної інформації 1.2. Аналіз психологічних чиників ефективності реклами 1.3. Забезпечення ефективності рекламних повідомлень Розділ 2. Дослідження психологічних чинників ефективності реклами 2.1. Психологічний аналіз досліджень психологічних чинників ефективності реклами 2.2. Виявлення типів політичної свідомості студентства, їхніх детермінант і психологічних чинників ефективності політичної реклами Висновки Список літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Тел/вайбер: (068)845-40-04