0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Агресія та агресивність особистості (ID:162075)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 35
Рік виконання: 2017
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………………….3 РОЗДІЛ 1. Феномен агресії та агресивності 1.1 . Поняття агресії і агресивності……………………………...5 1.2 . Види і форми агресії та агресивності………………..……10 РОЗДІЛ 2. Проблема агресивності в підлітковому віці 2.1. Причини агресивної поведінки в підлітковому віці….………………………………………..20 2.2. Корекція агресивної поведінки у підлітковому віці…………………………………………...24 ВИСНОВКИ…………………………………………………………………...32 СЛОВНИК ОСНОВНИХ ТЕРМІНІВ………………………………………...34 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………..35
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Останнім часом проблема агресивності стала надзвичайно актуальною. Повсякденне життя демонструє нам моделі агресивної поведінки на кожному кроці – у родині, в засобах масової інформації, в субкультурах тощо. Наприклад, діти, спостерігаючи за агресивною поведінкою, яка завершується успіхом і сприяє досягненню бажаної мети, наслідують її. Надлишок таких вражень у житті дитини може створити у неї тверде враження про те, що гарантом досягнення успіху в міжособистісних стосунках є агресивність. Проблема агресії дітей – одна з центральних соціально-педагогічних проблем. Агресія у підлітковому віці не виникає зненацька – у сучасній психологічній науці підкреслюється роль мікросередовища у її формуванні. Вона розглядається як наслідок неадекватного процесу соціалізації, результат некомпетентних дій дорослих, а також особливостей індивідуального розвитку підлітка.