0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості прояву шкільної тривожності в залежності від батьківсько-дитячих відносин (ID:212553)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 75
Рік виконання: 2017
Вартість: 800
Купити цю роботу
Зміст
Вступ…………………………………………………………………………….3 РОДІЛ І. Теоретичні основи виявлення тривожності підлітків та питання дитячо-батьківських відносин 1.1. Феномен тривожності в психологічних дослідженнях……………….6 1.2. Проблема шкільної тривожності в психології……………………….13 1.3. Дитячо-батьківські стосунки як чинник шкільної тривожності…….15 1.4. 3агальна характеристика дитячо-батьківськіх відносини в психології…………………………………………………...…………..17 1.4.1. Класифікація стилів виховання в психології…………………………19 1.4.2. Вплив на особистість порушення дитячо-батьківських відносин…………………………………………………………………25 РОЗДІЛ II . Методологічне обґрунтування та процедура проведення емпіричного дослідження 2.1. Етапи емпіричного дослідження………………………..……………….33 2.2. Методи емпіричного дослідження……………………..………………..34 2.3. Характеристика вибірки досліджуваних……………..…………………38 РОЗДІЛ III. Аналіз результатів емпіричного дослідження 3.1. Інтерпретація результатів кореляційного аналізу в контексті рівня тривожності у дітей та стилів батьківського виховання……………41 3.2. Інтерпретація результатів кластерного аналізу в контексті рівня тривожності у дітей та стилів батьківського виховання………..…46 Висновки…………………………………………………………..……52 Література………………………………………………………………55 Додатки………………………………………………...………………..61
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми дослідження. Психологічне здоров'я дітей залежить від соціально-економічних, екологічних, культурних, психологічних та багатьох інших факторів. Також неабияке значення має батьківське виховання. На думку багатьох авторів дитина як найбільш чутлива частина соціуму яка піддається різноманітним негативним впливам. В останні роки, як свідчать спеціальні експериментальні дослідження, найбільш поширеними явищами є тривожність і страхи у дітей. Тривожність - дуже широко поширений психологічний феномен нашого часу. Вона є частим симптомом неврозів і психозів, а також є пусковим механізмом розлади емоційної сфери особистості. Вивчення тривожності на різних етапах дитинства важливо як для розкриття суті даного явища так і для розуміння вікових закономірностей розвитку емоційної сфери людини. Саме тривожність, як відзначають багато дослідників і практичних психологів, лежить в основі цілого ряду психологічних труднощів дитинства, в тому числі багатьох порушень розвитку. Oдним з фaктoрiв, щo впливaють нa пoяву тривoжнoстi у дiтей, як вкaзують є бaтькiвськi вiднoсини. К. Мoнпaрд ввaжaє, щo жoрстoке вихoвaння привoдить дo хaрaктерoлoгiчнoгo рoзвитку гaльмoвoгo типу з лякливiстю, бoязкiстю й oднoчaсним вибoрчим дoмiнувaнням; мaятникoве вихoвaння – дo вирaжених aфективних стaнiв у дiтей, неврaстенiї; вихoвaння, щo oпiкує, привoдить дo пoчуття зaлежнoстi i ствoренню низькoгo вoльoвoгo пoтенцiaлу; недoстaтнє вихoвaння – дo труднoщiв у сoцiaльнiй aдaптaцiї. Тому, останнім часом, проблема залежності тривожності від виду виховання набуває неабиякої актуальності i потребує розкриття даного явища. Теоретичну та методологічну основу про тривожність склали теоретичні положення і результати досліджень соціального антрополога М. Мід, теоретичні концепції підліткового віку зарубіжних дослідників Ст. Холла, Е. Шпрангера, Ш. Бюллер, Е. Штерна, Е. Еріксона, Ж. Піаже та вітчизняних Л.С. Виготського, Д.Б. Ельконіна, Л.І. Божович, І.В. Добровіної. Проблема стилів сімейних відносин відображена в роботах Л. С. Алексєєвої, Л.І. Божовіча, М.А. Галагузова, Т. А Куликової, С.В Ковальова, В. І. Титаренко, В.В. Ткачової та багатьох інших. Таким чином, об’єктом дослідження виступає тривожність як психічне явище. Предметом: особливості прояву шкільної тривожності в залежності від батьківсько-дитячих відносин. Основна мета з'ясувати залежність тривожності від типу дитячо-батьківських відносин. Відповідно ми висуваємо наступні гіпотези даного дослідження: 1. Ймовірно, що тривожність у підлітків більш виражена у сімей високим з показником стратегії виховання «Прийняття - неприйняття». 2. Також, тривожність виражена у підлітків більш у сім’ях з високим показником «Послідовність - непослідовність». 3. Припускаємо, що батьки більш ніж матері частіше проявляють надмірну вимогливість та надмірний контроль, що призводить до підвищення рівня тривоги у їхніх дітей. Для досягнення мети дослідження і підтвердження гіпотез ми ставимо перед собою такі завдання: 1) Розглянути теоретичні концепції шкільної тривожності у підлітковому віці. 2) Розглянути теоретичні підходи вивчення питання типів дитячо-батьківськіх відношень. 3) Дослідити рівень шкільної тривожності у підлітків. 4) Вивчити особливості впливу дитячо-батьківських відносин на тривожність. Методики, на яких будується дослідження: 1. Тест шкільної тривожності Філіпса 2. Опитувальник «Взаємодія батьки-діти» І. М. Марковської 3. Проективна методика «Неіснуюча тварина» запропонована Друкаревич М. З. Структура та обсяг роботи: Дипломна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновку, списку використаної літератури та додатків. Містить 75 сторінок.