0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Психологічні чинники суб’єктивного переживання самотності в підлітковому віці (ID:255344)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 87
Рік виконання: 2012
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3 Розділ 1. Теоретичні основи дослідження проблеми суб’єктивного переживання самотності в підлітковому віці . . . . . . . . . . . 7 1.1. Психологічні особливості підліткового віку . . . . . . . . . . . . . . . . 7 1.2. Поняття «самотність» в науково-психологічній літературі . . . 16 1.3. Чинники, що впливають на виникнення суб’єктивного переживання самотності в підлітковому віці . . . . . . . . . . . . . . 28 Висновки до 1 розділу . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 43 Розділ 2. Емпіричне дослідження суб’єктивного переживання самотності в підлітковому віці . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 45 2.1. Огранізація та методика проведення дослідження . . . . . . . . . . 45 2.2. Аналіз результатів дослідження чинників суб’єктивного переживання самотності в підлітковому віці . . . . . . . . . . . . . . 49 2.3. Рекомендації щодо подолання суб’єктивного переживання самотності в пілітковому віці. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 53 Висновки до 2 розділу . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 56 Висновки . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 58 Список використаних джерел . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 60 Додатки . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 66 (Додатки містять - методики діагностики - рекомендовану лекцію для підлітків «Характер та проблема вибору», що допомагає у формуванні цілісного характеру, адекватної самооцінки, розуміння відповідальності за прийняті рішення, навичок комунікації. Також до роботи додається Презентація виступу (PowerPoint)
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
В силу своїх вікових особливостей підлітки відрізняються не лише дезадаптованістю, але і психологічною незахищеністю в соціальному середовищі. Їм властиві такі полярні якості, як невпевненість і імпульсивність, безпечність і тривожність, товариськість і замкнутість, конформність і конфліктність, залежність і самостійність (Г.М. Прихожан, А.О. Реан). В результаті міжособові стосунки підлітків характеризуються у ряді випадків напруженістю, непередбачуваністю і конфліктністю, а одним з найбільш гострих відчуттів стає почуття самотності. Враховуючи те, що підлітковий вік має принципове значення для розвитку особистості в цілому, є сензитивним в плані соціалізації, проблема переживання самотності підлітками вимагає особливої уваги. Окреслені фактори і обумовлюють актуальність обраної теми дослідження «Психологічні чинники суб’єктивного переживання самотності в підлітковому віці». Теоретико-методологічну основу дослідження склали концептуальні положення, що склалися в рамках філософії та психології особистості ідей про взаємодію людини з оточуючим світом, суспільством, культурою (Л.С. Виготський, А.Н. Леонтьєв, А.Маслоу, К.Роджерс, Корчагина С.Г.); положення сучасної психології про вікові особливості процесу розвитку, соціалізації особистості (Б.Г. Ананьев, Л.И. Божович, Л.С., Выготский, И.С. Кон); положення про сутність, особливості перебігу, психічного розвитку підліткового періоду (Л.С. Выготский, С.Л. Рубінштейн, Ф.Дольто, А.О. Реан, І.М. Слободчиков ); Об’єкт дослідження − суб’єктивне переживання самотності в підлітковому віці. Предмет дослідження − тривожність, самооцінка, комунікабельність, агресивність як чинники суб’єктивного переживання самотності. Мета − теоретично обгрунтувати та емпірично виявити психологічні чинники суб’єктивного переживання самотності в підлітковому віці. Для досягнення мети, були поставлені такі завдання: − проаналізувати теоретичні джерела з метою загальної характеристики та визначення психологічних чинників підліткового віку; − висвітлити суть такого феномену, як «самотність»; окреслити основні підходи до вивчення проблеми самотності; − з’ясувати дефініцію самотності в підлітковому віці, враховуючи змістовні характеристики та закономірності даного періоду розвитку. − розробити рекомендації, щодо подолання переживання самотності в підлітковому віці. Для розв’язання поставлених завдань застосовувався комплекс таких методів дослідження: теоретичні: системний аналіз наукових джерел з досліджуваної проблеми; описовий, порівняльний, метод синтезу, аналізу та спостереження; емпіричні: тестування (методика діагностики рівня суб’єктивного відчуття самотності Д.Рассела і М.Фергюсона; шкала особової і ситуативної тривожності Ч.Спілберга, опитувальник Басса-Дарки, опитувальник Г.Н. Казанцевої, тест на оцінку рівня товариськості Ряховського), метод математичної статистики (кореляційний аналіз Ч. Спірмена). База дослідження: учні 9-го класу київської середньої загальноосвітньої школи №259 у віці 13-15 років, в кількості 35 осіб, з них 19 хлопчиків і 16 дівчат. Структура роботи: дипломна робота складається з вступу, двох розділів, висновків до кожного розділу загальних висновків, списку використаних джерел (64 найменування), 1 таблиці, 5 рисунків, 6 додатків. Зміст викладено на 87 сторінках.