0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Психологічні особливості сприйняття рекламної продукції дітьми. (ID:94350)

Тип роботи: стаття
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 2
Рік виконання: 2012
Вартість: 20
Купити цю роботу
Зміст
Для розкриття питання про сприйняття реклами дітьми необхідно проаналізувати найпоширеніші думки щодо відношення дітей як до реклами в цілому, так і до реклами окремих товарів або послуг, на встановлення ступеня критичності. Спростування цих думок дозволить рекламодавцям, які займаються рекламою для дітей і підлітків, підвищити її ефективність і уникнути прикрих помилок.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову