0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Ерготерапевтичний вплив при травматичній хворобі (ID:236980)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Реабілітація
Сторінок: 17
Рік виконання: 2017
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
Вступ…………………………………………………………………...... 3 Відомості щодо травматичної хвороби спинного мозку…………….. 4 Визначення функціонального класу для розробки програми реабілітації та ерготерапії……………………………………………… 6 Мета, принципи та стратегії проведення ерготерапії, основні помилки та хибні думки……………………………………………….. 7 Диференційовані програми і критерії ефективності реабілітації та ерготерапії………………………………………………………………. 9 Проведення ерготерапевтичних заходів……………………………… 14 Висновки………………………………………………………………... 17 Список літератури……………………………………………………… 18
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
2. Визначення функціонального класу для розробки програми реабілітації Функціональний клас (ФК) був запропонований для всебічної оцінки стану функції тієї чи іншої системи організму і припускав 5-бальну шкалу, за умови прийняття 5 балів за 100% збереженій функції. ФК-0 характеризує початковий стан параметра, ФК-1 – легке його порушення (до 25%), ФК-2 – помірне (от 26 до50%), ФК-3 – значне (від 51 до75%), ФК-4 – різко виражене або повне порушення даного параметра (від 76 до 100%). ФК-0 – повне відновлення функцій до нормального межі. Поліпшення оцінюється при зниженні ФК на1 бал як помірне, на 2 і більше бали як значне. Якщо ФК залишається без змін, але параметр поліпшується, ефект оцінюється як легке поліпшення. Підвищення ФК характеризує погіршення. ФК дефекту і порушень життєдіяльності збігаються не завжди. Незначне порушення функції може вести за собою значною обмеження життєдіяльності і, навпаки, рівень функції, який значно понизився, мало обмежує життєдіяльність. Кожен з критеріїв життєдіяльності може бути порушений ізольовано або супроводжуватися іншими обмеженнями, що впливають на рівень соціальної адаптації. Критерії життєдіяльності оцінюються за наступними пунктами: пересування, самообслуговування, орієнтація, спілкування, навчання, працездатність. [1]