0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ТЕХНІЦІ БОРОТЬБИ ЛЕЖАЧИ ЮНИХ САМБІСТІВ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ ЗАСОБІВ ТЕРМІНОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ (ID:203691)

Тип роботи: магістерська
Сторінок: 95
Рік виконання: 2008
Вартість: 350
Купити цю роботу
Зміст
ВCТУП …………………………………………..…………………………………. 4 РОЗДІЛ 1. СТАН І ПЕРСПЕКТИВА УДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ТЕХНІЦІ САМБІСТІВ НА ЕТАПІ ПОЧАТКОВОЇ ПІДГОТОВКИ ……………………………………………………………...……… 9 1.1. Коротка історична довідка про розвиток боротьби самбо …………………. 9 1.2. Біомеханічні основи техніки боротьби самбо …...………………………….. 11 1.3. Основи формування рухової навички і управління рухами ………..……… 13 1.4. Сутність поняття базової техніки боротьби самбо ...……………………….. 17 1.5. Зміст і послідовність навчання техніці боротьби самбо …….……………... 21 1.6. Сучасні технічні засоби навчання техніці спортивної боротьби …..……… 28 1.7. Висновки до розділу 1 ……………..…………………………………………. 31 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИ І ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ …………..…………. 33 2.1. Методи дослідження ……………………………………..…………………… 33 2.2. Організація дослідження ………………………………..……………………. 37 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ТЕХНІЦІ БОРОТЬБИ ЛЕЖАЧИ ЮНИХ САМБІСТІВ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ ЗАСОБІВ ТЕРМІНОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ ………......................................................………… 40 3.1. Дослідження особливостей техніки прийомів боротьби лежачи самбістів високої кваліфікації .................................................................................................. 40 3.2. Ефективність застосування засобів термінової інформації під час навчання техніці боротьби лежачи юних самбістів ……...................................... 57 3.3. Принцип оздоровчої спрямованості навчально – тренувальних занять з боротьби самбо …………………………………………………………………….. 64 ВИСНОВКИ ……………………………………………….. ……………..………. 67 РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ЇХ ОБГОВОРЕННЯ ……………………... 68 ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ……………………………………………...…… 71 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ …………………………………..……... 77 ДОДАТКИ ………………………………………………………………………..... 77
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність. Соціально – економічна та політична ситуація, яка відбувається в Україні на даний час значним чином впливає на традиційну систему фізичного виховання молоді. На протязі останніх років з’явилась тенденція до погіршення не тільки стану здоров’я дітей шкільного віку, а й в цілому рівня їх фізичного розвитку [96,99]. Так у дітей 6-ти років були виявлені наступні результати: порушення осанки (сколіози, грудні кіфози, лордози) спостерігались у 17 чол. (65,4%), відставання у фізичному розвитку і рівні морфофункціональних характеристик (вага, зріст, об’єм грудної клітки, життєва ємність легенів, артеріальний тиск, ЧСС) виявлено у 19 чол., що складає - 73,1%. Недостатній рівень рухових якостей зафіксовано у 20 дітей (76,9%), причому у більшості досліджуваних в основному не вистачало бистроти і сили м’язів. Майже кожна друга дитина на протязі року перенесли різні захворювання. Аналіз показників 7-річних дітей виявив невелике зниження порушення осанки у порівнянні з дітьми 6 років, яке склало 61,5% (16 чол.); відхилення від вікових норм у фізичному розвитку спостерігалося у 17 чол. (65,4%); відставання у розвитку рухових можливостей відмічалося у 18 чол. (69,2%). Для дітей 8 років зміни в осанці і фізичному розвитку виявлені у 16 чол. (61,5%), знижені результати рухових можливостей - у 14 чол. (53,8%). Захворюваність у даній групі дітей зменшувалась з 46,2% - у 7-річних до 38,5% - у восьмирічних. Проведені експерименти у 9-річних дітей виявили, що порушення осанки були у 14 чол. (53,8%), фізичній підготовленості - у 12 чол. (46,2 %). Дослідження показали, що загальна тенденція виявлених порушень для дітей 10 років нижча. При цьому порушення осанки і фізичного розвитку у 13 чол. (52,0 %), знижений рівень рухових якостей зафіксовано - у 12 чол. (48,0 %). Діти 10 років хворіли менше всіх (36,0%) [109]. Не слід забувати, що саме такі діти приходять займатися до груп початкової підготовки в різноманітних видах спорту, в тому числі і до чисельних секцій боротьби самбо. Залучення дітей до систематичних занять боротьбою самбо вимагає радикальних змін в методах і засобах навчально – тренувального процесу, більш поглибленого індивідуального підходу, який базується на комплексному вивченні можливостей юних спортсменів, які в подальшому будуть сприяти досягненню високих спортивних результатів на міжнародній арені та укріплення їх здоров'я [15,36,96]. Нажаль, питання вибору методики підготовки юних атлетів вирішуються індивідуально кожним тренером, при цьому нерідко спостерігаються помилки у виборі найбільш оптимальної методики. Відповідним чином це призводить до недоліків у вирішенні питань даного етапу багаторічної підготовки самбістів, які у переважній більшості проявляються на подальших етапах, коли виправити їх складно [18,27,29]. Уважно розглянувши останні наукові дослідження можна зробити висновок, що дослідження проблем розвитку фізичних якостей юних спортсменів, особливо на етапі початкової підготовки на даний момент являються досить актуальними. Популяризація боротьби самбо в Україні та за її межами, широкі можливості науки і техніки, дозволяють ретельно вивчити та дослідити особливості технічної майстерності ведучих самбістів Світу таких, як: С.Полтавцев, В.Савінов, А.Каштанов, Ю.Кузанашвілі, Т.Галямова, І.Хлібова, Д.Базільова, М.Абдулганілова та інших і на основі отриманих експериментальних даних створити найбільш ефективні моделі навчання техніці боротьби самбо юних спортсменів. У відповідності до теорії І.П.Павлова [103,109], таких наукових світил, як: М.А.Бернштейн (1966 р.) [7], Н.М.Амосов (1975 р.) [1], П.К.Анохін (1980 р.) [3], Б.Ф.Скіпер [104], Д.Ундерер [101], В.П.Бізін (1987 р.) [11], та інш., розробляють та висувають різноманітні концепції навчання руховим діям, які лежать в основі особливостей формування змісту та об’єму базової техніки боротьби самбо. Основні положення багаторічного тренування борців – самбістів, його етапи та зміст, частково відображені в роботах: В.Ощепкова [102,107], А.Харлампієва (1965 р.) [79], Г.Туманяна (1989 р.) [72], Я.Коблева (1995 р.) [30,31], А.Хлопецкого (2000 р.) [82], О.Маркіянова і А.Урмаева (2001 р.) [45], Ф.Зезюліна (2003 р.) [106] та інш.