Готові роботи
Формування та впровадження стратегічного плану маркетингу

Формування та впровадження стратегічного плану маркетингу (ID:12953)

ПредметСтратегія підприємства
Тип роботи курсова
Рік виконання 2008
Кількість сторінок 38
Зміст Вступ Розділ 1 Теоретичні аспекти формування та впровадження стратегічного плану маркетингу 1.1 Методичні основи проведенні маркетингової діяльності на підприємстві 1.2 Етапи формування стратегічного плану маркетингу Розділ 2 Аналіз фінансово-майнового стану підприємства,як основа для визначення необхідної економічної стратегії 2.1. Загальна характеристика підприємства 2.2 Аналіз зовнішнього середовища ТОВ “Світ ласощів” 2.3 Цінова стратегія ТОВ “Світ ласощів” 2.4 Стратегія просування товару 2.5 Збутова стратегія ТОВ “Світ ласощів” 2.6 SWOT – аналіз діяльності підприємства 2.7 Розробка стратегічного плану маркетингу ТОВ “Світ ласощів” Розділ 3. Шляхи удосконалення стратегічного плану маркетингу ТОВ “Світ ласощів” Висновки та пропозиції Список використаної літератури
Ціна(грн.) 150

Замовлення

Замовлення

Мы №1 в Реф-рейтинге
Добавить отзыв
Хочу такой виджет