0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування та впровадження стратегічного плану маркетингу (ID:12953)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 38
Рік виконання: 2008
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1 Теоретичні аспекти формування та впровадження стратегічного плану маркетингу 1.1 Методичні основи проведенні маркетингової діяльності на підприємстві 1.2 Етапи формування стратегічного плану маркетингу Розділ 2 Аналіз фінансово-майнового стану підприємства,як основа для визначення необхідної економічної стратегії 2.1. Загальна характеристика підприємства 2.2 Аналіз зовнішнього середовища ТОВ “Світ ласощів” 2.3 Цінова стратегія ТОВ “Світ ласощів” 2.4 Стратегія просування товару 2.5 Збутова стратегія ТОВ “Світ ласощів” 2.6 SWOT – аналіз діяльності підприємства 2.7 Розробка стратегічного плану маркетингу ТОВ “Світ ласощів” Розділ 3. Шляхи удосконалення стратегічного плану маркетингу ТОВ “Світ ласощів” Висновки та пропозиції Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: