0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Контрольна робота по стратегії пвд-ва (ID:132420)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 28
Рік виконання: 2016
Вартість: 75
Купити цю роботу
Зміст
ЗАВДАННЯ 1 1. Загальна довідка про галузь діяльності підприємства 3 2. Формулювання місії підприємства, філософії його існування та бачення щодо місця підприємства на ринку та в галузі 4 3. Систематизація цілей підприємства 5 4. Побудова дерева цілей 6 5. Висновки про перспективність даної діяльності та можливість досягнення поставлених цілей 7 ЗАВДАННЯ 2 1. Коротка довідка про підприємства-конкуренти на ринку та обсяги їх виробничої діяльності 10 2. Розрахунок ринкових часток підприємств та визначення типу ринку на основі розрахунку індексу Херфіндаля – Хіршмана (ІНН) 13 3. Визначення типу конкуренції на ринку за моделлю М. Портера 14 4. Перелік ключових факторів успіху в галузі та на ринку 16 5. Складання матриці конкурентного профілю 18 6. Висновки 19 ЗАВДАННЯ 3 1. Перелік груп факторів зовнішнього середовища що впливають на підприємство 21 2. Оцінка спрямованості впливу факторів зовнішнього середовища на підприємства галузі 22 3. Складання переліку можливостей та загроз 24 4. Оцінка переліку можливостей та загроз для підприємств галузі дослідження 25 5. Складання матриці МакКінзі для оцінки можливостей та загроз 27 6. Розробка заходів по усуненню загроз і використанню можливостей для підприємств галузі
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Місія Roshen - зберегти лідерство по загальних обсягах виробництва і продажів кондитерських виробів в Україну, а також продовжувати лідирувати по сегментах: шоколадні цукерки (в коробках і на вагу), карамель, борошнисті вироби. Одна зі складових збереження лідерства - постійні інновації в галузі обладнання і технологій. На сьогоднішній день Roshen - лідер за кількістю нової продукції, виведеної на український ринок. "Філософія підприємства" визначається загальними формулюваннями, що положенні в основу цілей його діяльності. Філософія підприємства пояснює його існування і діяльність, дає характеристику його управління і основні уявлення про те, чим, власне, підприємство повинно бути. Стратегічні цілі ПАТ «Рошен»: - збільшення долі на ринку споживчих товарів за рахунок збільшення потужності виробництва; - розвиток взаємовигідних Індекс Херфіндаля-Хіршмана розраховується: ІНН=∑_(i=1)^m▒(S_i )^2 Таблиця 2.1 Розрахунок індексу Херфіндаля-Хіршмана ринку Ключовими факторами успіху можна назвати 1. КФУ, що залежать від технології: - якість проведених НДР; - можливість інновацій Використовуючи метод експертних оцінок ми визначили місце ТМ «Рошен» серед конкурентів(табл.5.1). Отже, за результатами дослідження ми вибрали 3 найбільш популярні кондитерські фабрики. Таблиця 5.1 Оцінка конкурентоспроможності бренду ТМ «Рошен» та головних конкурентів
Інші роботи з даної категорії: