0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

УАБС, Варіант №63, Стратегічне управління, №3820 (ID:21996)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 21
Рік виконання: 2010
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
5. Концепція стратегічного управління 46. Опір системи і структури управління стратегічним змінам Ситуаційне завдання № 4 Фірма «Тойз'Р'АС» є однією із найбільших роздрібних компаній з продажу іграшок в США (об'єм продажу - більше 3 млрд. $; 295 магазинів в США, Канаді, Великобританії, Сінгапурі та Гонконзі). Цю фірму часто хвалять за революцію в галузі іграшок в США і тепер вона розширює свою міжнародну діяльність, що приведе за собою будівництво близько 200 магазинів протягом 10 років. Фірма має базову формулу дій, котру вона використовує при розширенні своєї міжнародної діяльності. Фірма збільшує потужності на рівні 10 % на рік. Вона завойовує ринки в нових географічних регіонах, де кожний рік і в новому районі будує склад з декількома магазинами, що розміщується навколо цього складу. Такий склад дозволяє поповнювати запаси магазинів за ніч і зберігати великі об'єми товарів, котрі закупляються у виробників за низьким цінам у "мертвий сезон". Компанія завжди розташовує свої магазини на основній транспортній магістралі біля великого торговельного центру. Ця політика дає можливість залучати покупців торговельного центру, в той же час дозволяє уникнути великої орендної плати за розміщення на його території. Кожний магазин являє собою велику окрему будівлю із стелажами типу складських, на яких від підлоги до стелі зберігається більше 18 тис. виробів і візки для полегшення процесу купівлі. «Тойз'Р'АС» ніколи не проводить дешевого розпродажу, але пропонує повсякчас низькі ціни, що стимулюють покупки в "мертві сезони". Компанія дотримується послідовної рекламної практики. В компанії практикується процедура централізованого прийняття рішень. Всі магазини побудовані у відповідності з точними інструкціями головного управління фірми. За допомогою складної системи автоматизованого прогнозування і обліку матеріальних запасів простежується об'єм продажу по кожному товару і в кожному магазині. Дані по об'єму продаж використовуються в головному правлінні для прогнозування майбутніх продаж і для прийняття рішень відносно повторних замовлень ходових товарів і зниження цін на неходовий товар. Так, слідкуючи за продажами, фірма може закупити достатню кількість модних товарів, щоб уникнути їх відсутності на складі та звільнитися від тих товарів, котрі втрачають популярність. Питання: 1. Яка політика компанії в області розміщення і планування підприємства, маркетингу, закупівлі та адміністративного контролю? 2. Як така політика впливає на формування ціни? Які цілі переслідує компанія? 3. Яка тактика і правила використовується в реалізації стратегії компанії? 4. Як на вашу думку, чи буде ця політика ефективною за межами США? Так чи ні і чому? Література
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: