Готові роботи
Діагностика внутрішньогалузевого стану та конкуренції.

Діагностика внутрішньогалузевого стану та конкуренції. (ID:4616)

РозділСтратегія підприємства
Тип роботи курсова
Рік виконання 2010
Кількість сторінок 50
Зміст Вступ Розділ 1. Стратегія підприємства та необхідність її формуваня 1.1 Необхідність формування стратегії підприємства 1.2 Діагностика і прогноз макро- і мікросередовища Розділ 2. Діагностика внутрішньогалузевого стану та конкуренції на прикладі ТОВ „Медіалінк” 2.1 Сфера діяльності ТОВ «Медіалінк» 2.2 Характеристика галузі Розділ 3. Оцінка рушійних сил розвитку галузі Висновки Література Додатки
Ціна(грн.) 45

Замовлення

Замовлення