Готові роботи

Страхування (ID:233272)

РозділСтрахування
Тип роботи контрольна
Рік виконання 2018
Кількість сторінок 23
Зміст 1. Визначення та формування попиту на страхові послуги. Служба маркетингу страхової компанії 2. Роль реклами в реалізації страхових послуг 3. Страхові посередники та їхні функції 4. Контроль за реалізацією страхових послуг Тести 2. Страхова премія — це: а) винагорода страхувальнику за беззбиткове проходження страхової угоди; б) оплата послуг страхового брокера; в) плата страхувальника за страховку; 15. Договір страхування до вступу в зареєстрований шлюб передбачає виплату: а) при дожитті застрахованого до закінчення строку страхування і вступу в зареєстрований шлюб; б) при дожитті застрахованого до закінчення строку страхування; в) у випадку смерті внаслідок нещасного випадку під час строку дії договору страхування; г) при дожитті застрахованого до 21 року. 32. Для того щоб займатися наданням послуг в системі обов’яз¬кового медичного страхування, лікувально-профілактична установа повинна: а) мати ліцензію; б) пройти акредитацію; в) одночасно а) та б). 45. У добровільній формі страхується урожай сільськогосподарських культур та багаторічних насаджень: а) тільки державних сільськогосподарських підприємств; б) тільки орендних підприємств; в) сільськогосподарських підприємств будь-якої форми власності. 49. Договором страхування тварин сільськогосподарських підприємств можуть бути охоплені: а) лише дорослі тварини; б) лише молодняк; в) дорослі тварини і молодняк. 6. Задача 2 Договір страхування укладений на суму 250 тис.грн. Передбачена безумовна франшиза у розмірі 3% страхової суми. Визначити страхове відшкодування, якщо збиток, завданий об”єкту складає 160 тис.грн. і об”єкт застрахований за системою першого ризику. Список використаних джерел
Ціна(грн.) 80

Замовлення

Замовлення