0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Проект відділення загального складання автотракторних двигунів у майстерні ТОВ «ДЕЙВ Експрес» (ID:114581)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Технічні науки
Сторінок: 65
Рік виконання: 2013
Вартість: 1200
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………………………………..……... 1 ЗАГАЛЬНИЙ РОЗДІЛ…………………………………………………...……….. 1.1 Загальна характеристика підприємства………………………………… 1.1.1 Обгрунтування проекту відділення……………….………………..…… 2 ТЕХНОЛОГІЧНИЙ РОЗДІЛ………………………………………………....….. 2.1 Призначення і склад робіт у відділенні……….…………………………. 2.2 Розрахунок річної трудомісткості робіт у відділення………………….. 2.3 Вибір режимів роботи відділення і розрахунок фондів часу..………….. 2.4 Розробка технологічного процесу у відділені …………………………… 2.5 Детальна характеристика сучасних способів запобігання забруднення довкілля……….……………………………………………………………………….. 2.6 Розрахунок необхідної кількості робітників відділення.……...…...…..... 2.7 Розробка штатної відомості відділення………..…………………………. 2.8 Розрахунок необхідної кількості робочих мість…………………………. 2.9 Розрахунок необхідної кількості і вибір технологічного обладнання, оснащення відділення………………………………………………………….. 2.10 Розрахунок площі відділення…………………………………………….. 2.11 Розробка і опис плану відділення………………………………………… 2.12 Вибір і розрахунок вентиляції в приміщенні відділення……………….. 2.13 Розрахунок річної потреби в електроенергії, стисненому повітрі, воді.. 2.14 Вибір та обґрунтування методу контролю якості робіт відділення……. 2.15 Розроблення заходів з охорони праці, пожежної безпеки та виробничої санітарії……………………………………………...………………………………….. 2.16 Розроблення заходів з охорони навколишнього середовища………… 2.17 Розробка заходів з цивільної оборони…………………………………… 3 Організаційно-економічний розділ 3.1 Розрахунок витрат на виконання робіт у відділенні……………….……..…… 3.1.1Сировина і матеріали……………………………………….………..... 3.1.2 Енергія технологічна…………………………….…………………….. 3.1.3 Основна та додаткова зарплата виробничих робітників…..….. 3.1.4 Утримання машин та обладнання…………………………………... 3.1.5 Загально виробничі(накладні) витрати…………………………….. 3.16 Підготовка і освоєння виробництва………………………………… 3.1.7 Позавиробничі витрати ………………………………………………. 3.2 Калькуляція собівартості…………………… …………..……...…………… 3.3 Розрахунок економічних показників…………………..……………………… 3.4 Розрахунок показників економічної ефективності….. ………………………. 4 КОНСТРУКТОРСЬКИЙ РОЗДІЛ ……………………………………………….. 4.1 Розроблення пристрою для полегшення робіт на відділені…………….. 4.2 Описати будову пристрою…………………………………………..…….. 4.3 Виконання розрахунку на міцність однієї чи двох деталей пристрою………………………………………………………………..……………… 4.4 Визначення економічного ефекту і терміну окупності від втілення пристрою………………………………………………………………………………. Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
2.3 Вибір режимів роботи відділення Рекомендований режим роботи для ремонтних підприємств двозмінний робочий день,але у зв’язку з невеликою програмою відділення буде працювати в одну зміну. Тривалість робочого тижня п’ять днів. 2.3.1 Режими роботи відділення Дк=365 – число календарних днів у році; Дв=104 – число вихідних днів у році; Дп.с.=6 – число передсвяткових днів у році; Д_с=10 - число святкових днів у році; Двід=30 – тривалість відпустки; tзм=8 год – середня тривалість зміни; z = 1 – к-сть робочих змін; η_р = 0,96 – коефіцієнт витрат робочого часу; N_о = 0,92 – коефіцієнт використання обладнання. 2.3.2 Розрахунок річних фондів робочого часу 2.3.2.1 Номінальний фонд часу 〖 Ф〗_нр=(Д_к-Д_в-Д_с )•t_зм-Д_(п.с)•1= (2.5) (365-104-10)•8-6•1=2002 год 2.3.2.2 Дійсний фонд часу 〖 Ф〗_др=(Ф_нр-(Д_від-Д_від/6)•t_зм)•η_р = (2.6) =(2002 – (30 - 30/6)•8•0,96=1730 год 2.3.3 Розрахунок річних фондів роботи обладнання 2.3.3.1 Номінальний фонд часу 〖 Ф〗_НО=((Д_к-Д_в-Д_с )•t_зм-Д_(п.с)•1)•z= (2.7) =((365-104-10)•8-6•1)•1=2002 год 2.3.3.2 Дійсний фонд часу 〖 Ф〗_до=Ф_но•N_о=2002•0,92=1842 год (2.8) 2.3.4 Розрахунок річного фонду часу робочого місця Ф_РМ=Ф_ДО=1842 год (2.9) 2.4 Технологічний процес у відділенні Складати двигун рекомендується на поворотному стенді. Всі деталі та агрегати, що надійшли на складання, повинні бути ретельно вимиті і повинна бути перевірена їх придатність. Деталі повинні бути підібрані і підігнані. Для зручності складання всі картонні прокладки допускається встановлювати з застосуванням мастила "Консталін" УТ-2; ЦИАТИМ-201. Мастило повинно наноситись на одну з деталей, що з'єднуються через прокладку. Збирання двигуна треба проводити, ретельно протираючи деталі, використовуючи для протирання серветки. Не можна використовувати для цієї мети текстильні кінці, так як вони залишають окремі нитки або бавовняні волоски, які потім можуть засмічувати масляні канали. 2.4.1 Блок циліндрів двигуна На складання надходить укомплектований блок цилінрів, в зборі з картером зчеплення. Всі масляні канали в блоці повинні бути промиті і продуті стисненим повітрям. Перед складанням передню частину блоку циліндрів потрібно закріпити на стенді упорами, а задню - болтами з гайками, приєднаними опори картера зчеплення до стенду. 2.4.2 Гільзи циліндрів При установці гільз потрібно: -надіти на гільзи ущільнювальні гумові кільця, намагаючись сильно їх не розтягувати. Необхідно стежити за тим щоб кільця при укладанні їх в кільцеві канавки гільзи не скручується; -обережно вставити гільзу в блок, не допускаючи зрізу кілець ущільнювачів об гострі кромки розточень в блоці; -запресовані гільзи за допомогою пристосування, після установки в блок допускається виступання вставки в місці стику, що відчувається м'якоттю пальця; Випробувати на герметичність блок циліндрів в зборі з гільзами на спеціальному стенді. За відсутності стенду блок з гільзою можна перевірити на герметичність, встановивши головки циліндрів, впускний газової трубопровід, рідкий насос на блок і закривши (крім одного) відкриті отвір рідинної сорочки і зливного крана. Відкрити отвір зібравши з магістраллю і перевірити геометричність блоку з гільзами рідиною під тиском 0.3 МПа (3.0кгс/см2).