0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Основні пріоритети в управлінні якістю продукції та послуг на ринку інформаційних технологій (ID:132787)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Технічні науки
Сторінок: 129
Рік виконання: 2014
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………………..………..7 РОЗДІЛ 1. МЕТА ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГОІЙ У ПОБУДОВІ ІНФОРМАЦІЙНОГО ПРОСТОРУ……………………………..10 1.1.Інформаційне суспільство – новий етап у розвитку цивілізації ……………....10 1.2. Вплив інформаційно-комунікаційних технологій на побудову інформаційного суспільства…………………………………………………………………………….16 1.3.Стан та перспективи розвитку інформаційно-комунікаційних технологій в Україні…………………………………………………………………………………29 РОЗДІЛ 2. ПОСЛУГИ ЗВ’ЯЗКУ, ЇХ ВЛАСТИВОСТІ, СКЛАД ТА ХАРАКТЕРИСТИКА………………………………………………………………..43 2.1. Послуги зв’язку як продукт діяльності підприємств зв’язку, визначення, склад та властивості……………………………………………………………….................43 2.2. Стан та перспективи розвитку послуг зв’язку в Україні………………………52 РОЗДІЛ 3. ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ПОСЛУГАМИ ЗВЯЗКУ………………..61 3.1. Організація управління та регулювання в галузі зв’язку ….………………….61 3.2. Поняття та основні функції управління послугами зв’язку …………………..72 3.3. Форми та методи управління послугами зв’язку. Основні етапи процесу управління послугами зв’язку ……….………………………………………………74 РОЗДІЛ 4. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСНОВНИХ ПРІОРІТЕТІВ В УПРАВЛІННІ ЯКІСТЮ ПРОДУКЦІЇ ТА ПОСЛУГ ЗВЯЗКУ НА РИНКУ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ……………………………………………...84 4.1. Якість послуг зв’язку її сутність та властивості……………………………….84 4.2. Система управління якістю послуг зв’язку…………………………………….92 4.3. Система показників якості послуг зв’язку……………………………………..97 4.4. Система метрологічного забезпечення якості послуг зв’язку……………….107 4.5 Сертифікація системи управління якістю послуг та техніки зв’язку ………..111 РОЗДІЛ 5. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ..............................................................................................................115 5.1. Екологічне маркування………………………………………………………...115 5.2. Безпека праці та захист від інфрачервоного, ультрафіолетового й лазерного випромінювання…………………………………………………………………….125 ВИСНОВКИ…………………………………………………………….……....….130 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ…………………133
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Науково-технічна революція, що сталася у ХХ столітті, помітно змінила умови та характер економічного розвитку. Швидке розповсюдження в усьому світі наукових відкриттів, технічних винаходів, інформаційних технологій, нових засобів комунікацій та інших інновацій справляє вагомий вплив на економіку, політику, культуру, соціальну сферу практично усіх країн. Сьогодні людство вступило до нової фази свого розвитку – інформаційного суспільства. Серед основних пріоритетів, напрямків та шляхів розвитку інформаційного суспільства є такі, що безпосередньо стосуються телекомунікаційних мереж та послуг зв'язку. Можна відзначити, що “телекомунікації, транспорт та пошта, є виключно важливими для економіки інформаційного суспільства”. Досвід розвитку та використання сучасних засобів зв'язку свідчить про те, що вони торкаються практично усіх сторін діяльності людини й функціонування суспільства та оказують вагомий вплив на його технологічні, економічні, соціальні та культурні параметри. Тому, в сучасних умовах суттєво підвищуються вимоги до кількості та якості послуг зв'язку. Це, поряд із важливістю цієї сфери діяльності, визначається також тим, що характерною особливістю сучасного етапу розвитку суспільного виробництва є стрімке зростання споживання послуг, а економіку розвинених країн, сьогодні характеризують як економіку послуг. В цих умовах розвиток мережі та послуг зв'язку України, повинні здійснюватись у відповідності до зростаючих потреб інформаційного суспільства, з урахуванням існуючого економічного та соціального стану України, а також стану її сфери зв'язку. Досягненню цієї мети сприяють лібералізація і дерегулювання в галузі зв'язку України, які сталися у кінці XX сторіччя, та визначили перехід від монопольної структури ринку до появи конкурентного середовища, призвели до появи нових операторів, збільшення обсягів надання послуг зв'язку, розробки та впровадження нових послуг зв'язку. Зміна соціально-економічних орієнтирів розвитку галузі, побудова ринкових умов господарювання в галузі потребують відповідного зростання обсягів та рівня знань з питань розробки, виробництва та надання послуг зв'язку, підвищують вимоги до рівня кваліфікації фахівців, які повинні володіти методологією і сучасним інструментарієм дослідження в сфері управління послугами зв’язку. Формування політики у області якості є початковим етапом в забезпеченні якості. При цьому відповідальність за визначення даної політики, а також за рішення, що стосуються розроблення, впровадження і функціювання системи якості, покладається на вище керівництво підприємства. Менеджмент будь-якої системи якості має задовольняти таким вимогам: 1. повинні враховуватись вимоги споживача, користувача, що пред'являються до продукції або послуги; 2. проблеми (дефекти) мають попереджатися, а не тільки усуватися вже після виникнення їх; 3. якщо дефект або невідповідність вимогам допущені, система має забезпечити їх невиявлення; 4. система має гарантувати недопущення надходження в подальше виробництво або споживачу і користувачу, виявленої дефектної або невідповідної продукції; 5. система має забезпечувати постійне і повсюдне вдосконалення продукції, елементів її виробництва і менеджменту системи якості. Актуальність вибраної теми дослідження полягає в зміні пріоритетів менеджменту систем якості розвитку інформаційних технологій та переходу до інформаційно-культурового суспільства. Мета дослідження проаналізувати стан та можливості розвитку інформаційних технологій в Україні та виявити майбутні пріоритети в управлінні їх якістю. Предмет дослідження – інформаційні технології, як одна із найважливіших і стрімко розвиваючихся галузей сьогодення. Об'єкт дослідження – управління якістю послуг та засобів інформаційних технологій та визначення основних пріоритетів під час цього процесу. Задачі для поставленої мети: 1. Визначити важливість розвитку інформаційних технологій у сучасному суспільстві та їх невід’ємність від більшості задач сьогодення. 2. Дати оцінку сучасному стану інформаційного суспільства та можливим напрямкам його подальшому розвитку. 3. Здійснити аналіз методів управління якістю Методологія дослідження - порівняльний, послідовний, системний та функційний аналіз виникнення та розвитку теорії, методології і практики управління якістю та основ сучасних підходів в цій сфері діяльності. При розв’язанні поставлених задач використовувалися такі інформаційні джерела: законодавчі акти України, підручники, навчальні посібники, стандарти різних рівнів, наукові дослідження, тези наукових доповідей.