Готові роботи

Виробнича прогама АТП (ID:227733)

ПредметТехніка та технології
Тип роботи курсова
Рік виконання 2015
Кількість сторінок 40
Зміст ЗМІСТ ВСТУП 1. ЗАГАЛЬНА ЧАСТИНА 1.1 Характеристика підприємства та його структура 1.2 Організація технологічного процесу підприємства 1.3 Характеристика транспортного засобу 2. ТЕХНОЛОГІЧНА ЧАСТИНА 2.1 Розрахунок виробничої програми для даного АТП 2.2 Загальна характеристика проектованої виробничої зони 2.3 Вибір обладнання для проектованої зони 2.4 Розрахунок площі проектованої зони 2.5 Будова і принцип роботи вузла, що підлягає ремонту 2.6 Технологічний процес ремонту передніх підвісок легкових автомобілів 2.6.1 Причини несправностей і способи їх усунення 2.6.2 Перевірка технічного стану передньої підвіски 2.6.3 Кронштейн кріплення розтяжки - Зняття і установка 2.6.4 Поздовжні розтяжки підвіски - зняття і установка 2.6.5 Шарові упори, стійки – зняття і встановлення 2.6.6 Поперечні важелі підвіски – зняття і установка 2.6.7 Стійки передньої підвіски - зняття і встановлення 2.6.8 Підвіска – розбирання і збирання 3. КОНСТРУКТОРСЬКА ЧАСТИНА 3.1 Обґрунтування вибору пристрою, опис конструкції і умов його роботи 4. ОХОРОНА ПРАЦІ 4.1 Техніка безпеки при виконанні робіт в зоні ПР 4.2 Охорона навколишнього середовища ВИСНОВКИ ПЕРЕЛІК ПОСИЛАНЬ ДОДАТКИ
Ціна(грн.) 300
Зразок роботи:
1.3 Загальна характеристика транспортного засобу Автомобіль ВАЗ-11173 ( LADA КАLINA ) є новою моделлю ТОВ « АВТОВАЗ» , його випуск початий в листопаді 2004 року. ВАЗ – 11173 — п'ятимісний легковий автомобіль з переднім розташуванням двигуна, приводом на передні колеса і суцільнометалевим зварним кузовом несучої конструкції. Лада Kалина відповідає вимогам по пасивній безпеці. Передній і задній бампери виготовлені з удароміцного поліпропілену, що забезпечує поглинання енергії удару при зіткненні. У передній частині кузова під панеллю приладів є поперечна балка . Центральна стійка , дах і пороги мають посилену конструкцію. У всіх дверях для додаткової жорсткості встановлені металеві бруси. У базову комплектацію входить електропідсилювач керма, що істотно полегшує управління автомобілем. Для більшої зручності та безпеки пропонується додатковий набір опцій: подушки безпеки для водія і пасажирів, зтягуючі ремені безпеки, антиблокувальна система гальм, кондиціонер, протитуманні фари, зовнішні дзеркала заднього виду з електроприводом, електрообігрів передніх сидінь. Автомобіль комплектується чотирициліндровим, рядним , четирьохтактним, двигуном, робочим об’ємом 1,6 л з розподіленим уприскуванням палива і електронним управлінням. Загальний вигляд автомобіля показний на рисунку 1.2 Рисунок 1.1- Автомобіль ВАЗ-1117  Рисунок 1.2- Габаритні розміри автомобіля ВАЗ – 1117 Таблиця 1.1- Загальні характеристики автомобіля ВАЗ – 11173 Тип кузова Універсал Число місць 5 Число сидінь 5 Кліренс 160 мм Витрата палива л/100 км (міський цикл) 9,8 Витрата палива л/100 км (приміський цикл) 6,2 Витрата палива л/100 км (змішаний цикл) 8,1 Обсяг паливного 50 л Максимальна швидкість 165 км/год Час розгону до 100 км / год 13 с Споряджена маса 1100 кг Розмір шин 175 / 70 R13 ; 175 / 65 R14 ; 185 / 60 R14 Об’єм двигуна 1596 куб. см   ТЕХНОЛОГІЧНИЙ РОЗДІЛ 2.1 В екселі 2.2 Загальна характеристика проектованої виробничої зони Призначення зони поточного ремонту - заміна агрегатів. Ця зона розташовується у виробничому корпусі автопорту, в даній зоні здійснюються роботи з поточного ремонту автомобілів, зона розташована поруч з постами зони ТО, в безпосередній близькості від неї розташовується компресорна підстанція. На ділянці здійснюються такі види робіт: · Заміна двигуна; · Заміна коробки передач; · Заміна та ремонт зчеплення; · Ремонт рульового управління; · Ремонт гальмівної системи; · Заміна та ремонт елементів підвіски; Зона ТР призначена для виконання робіт, спрямованих на усунення виниклих відмов і несправностей, і відновлення працездатності автомобіля (агрегату), шляхом проведення необхідних робіт: у агрегату - окремих деталей або вузлів, крім базових; у автомобіля - окремих деталей, вузлів або агрегатів, що вимагають поточного або капітального ремонту (коли несправність можна усунути шляхом регулювальних робіт). Залежно від характеру і місця виробництва робіт ТР виконують або на робочих постах, або на спеціалізованих ділянках. До постовим робіт відносять: разбирально -складальні операції, що виконуються безпосередньо на автомобілі, регулювальні і кріпильні роботи, ремонт агрегатів та вузлів без їх демонтажу і розбирання. 2.3 Вибір обладнання для проектованої зони Для роботи у зоні поточного ремонту було обране наступне обладнання: Таблиця 2.9 Обладнання зони поточного ремонту Найменування Назва Кількість Габарити 1 Ванна для миття деталей 1 200х800 2 Верстат ШП-17 1 1500х600 3 Гайковерт И-318 1 500х1200 4 Кран балка ГП-5 1 5 Ванна для відбірних матеріалів 1 800х600 6 Ванна для відходів 1 400х600 7 Нагнітач змазки С-321 1 500х500 8 Вогнегасник ОУ-5 2 9 Підйомник 2 1080х2025 10 Свердлильний станок 2С-135 1 900х1000 11 Стелаж для деталей 1 1000х2500 12 Стенд для ремонту коробок передач 1 2130х520 13 Візок для зняття установки коліс П-217 1 1060х870 14 Установка для збору відпрацьованого масла С-50В 1 730х500 15 Щит пожарний 1 1000х5000 16 Ящик для піску 1 400х500 17 Вібраційний стенд 1 3050х2700 2.4 Розрахунок площі проектованої зони Площа дільниці дорівнює 119 м2 2.5 Будова і принцип роботи вузла, що підлягає ремонту Передня підвіска (рис. 1.2) незалежна, важільно – пружинного типу Макферсон, з телескопічними амортизаторними стійками, плетеними циліндричними пружинами, нижніми поперечними важелями і стабілізатором поперечної стійкості.Основний елемент передньої підвіски - телескопічна амортизаторная стійка, що поєднує функції телескопічного елементу направляючого механізму і демпфуючого елемента вертикальних коливань колеса відносно кузова. На амортизаторной стійці зібрані кручена циліндрична пружина, буфер стиснення, захисний кожух стійки і верхня опора. Через завзятий підшипник і верхню опору передається навантаження на кузов автомобіля. Амортизаторная стійка з'єднана з нижнім важелем підвіски кульовою опорою. Нижні важелі прикріплені до кузова автомобіля за допомогою сайлентблоків. Стабілізатор поперечної стійкості торсіонного типу з встановленими на ньому гумовими подушками з'єднаний з підрамником автомобіля двома скобами, а з нижніми важелем підвіски - болтами. Маточини передніх коліс встановлені на дворядних радіально - наполегливих кулькових підшипниках. Рисунок 2.1 - Передня підвіска: 1-гайка ступиці; 2-маточина; 3-підшипник ступи ци; 4-гальмівний диск; 5-поворотний кулак; 6-гальмівний супорт; 7-амортизат уторована стійка; 8-нижня чашка пружини; 9-пружина ; 10-кузов автомобіля; 11-верхня чашка пружини; 12-опорний підшипник амортизаторної стійки; 13-гайка штока амортизатора; 14-гайка верхнього кріплення амортизаторной стійки; 15-наполеглива шайба; 16-верхня опора амортизаторної стійки; 17-буфер стиснення; 18-сполучна тяга; 19-привід колеса; 20-рульова тяга; 21-підрамник; 22-штанга стабілізатора поперечної стійкості; 23-важіль передньої підвіски; 24-зовнішній наконечник рульової тяги; 25-болт кріплення штанги стабілізатора поперечної стійкості; 26 - гумова втулка стабілізатора; 27-кульова опора Особливості конструкції передньої підвіски. Задня підвіска напівнезалежна, важільно-пружинна з поздовжніми важелями, шарнірно закріпленими на кузові автомобіля і пов'язаними між собою поперечною балкою U - образного перетину. Поздовжні важелі з'єднані з кузовом сайлентблоками. Пружини підвіски циліндричні. Верхні і нижні кінці пружин спираються на пружні гумові прокладки. У балці підвіски може бути встановлений стабілізатор поперечної стійкості торсіонного типу. На важелях підвіски болтами закріплені нижні кінці телескопічних гідравлічних амортизаторів двосторонньої дії (рис. 1.3). Верхні кінці амортизаторів кріпляться до кузова через гумові подушки. Кожна маточина задніх коліс встановлена на двох конічних роликових підшипниках. Кути установки задніх коліс задані конструктивно і в експлуатації не регулюються. Можливий лише контроль стану задньої підвіски по цих кутах. Якщо виміряні кути не відповідають контрольним значенням перевірте стан задньої підвіски. Рисунок 1.3 - Деталі амортизатора задньої підвіски: 1-гайка кріплення штока амортизатора; 2, 6-шайби; 3-верхня гумова втулка; 4-втулка розпору; 5 нижня гумова втулка; 7-буфер стиснення; 8-захисний чохол; 9-захисний ковпачок; 10-амортизатор 2.6 Розробка технологічного процесу ремонту передньої підвіски 2.6.1 Причини несправностей і способи їх усунення Таблиця .10 - Можливі несправності передньої підвіски, їх причини та способи усунення Причина несправності Спосіб усунення Шум і стукіт при русі автомобіля Ослаблення кріплення до кузова скоб стабілізатора поперечної стійкості автомобіля і його стійок до нижнього важеля підвіски Підтягніть ослаблені різьбові з'єднання Знос гумових елементів стабілізатора і його стійок Замініть зношені деталі Знос гумового елемента верхньої опори амортизаторної стійки Замініть верхню опору амортизаторної стійки Знос нижнього кульового шарніра або шарнірів рульових тяг Замініть зношені шарніри Знос підшипників маточин передніх коліс або ослаблення кріплення гайки маточини Замініть підшипник або підтягніть гайку Поломка пружини передньої підвіски Замініть пружину Руйнування буфера стиску амортизаторної стійки Замініть буфер стиснення Неприпустимий дисбаланс передніх коліс Відбалансувати колеса Відведення автомобіля від прямолінійного руху по горизонтальній дорозі Неоднакове тиск повітря в шинах Встановіть нормальний тиск повітря в шинах

Замовлення

Замовлення

Хочу такой виджет