0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розробка технологічного процесу ремонту підвіски (ID:227868)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 33
Рік виконання: 2015
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП ТЕХНОЛОГІЧНИЙ РОЗДІЛ 1.1.Коротка характеристика Renault Logan. 1.2 Будова і принцип роботи вузла, що підлягає ремонту 1.2.1 Особливості конструкції передньої підвіски 1.3 Причини несправностей і способи їх усунення 1.4 Технічне обслуговування підвісок 1.4.1 Діагностика амортизаторів 1.4.2 Ознаки несправності амортизатора 1.4.3 Візуальний огляд 1.4.4 За ступенем нагрівання корпусу 1.5 Вибір операцій по демонтажу вузлів з автомобіля, а також їх заміни 1.5.1 Заміна амортизатора 1.5.2 Заміна балки задньої підвіски 1.5.3 Кути встановлення коліс 1.5.4 Регулювання розвалу – сходження 1.5.5 Встановлення нульового положення 1.5.6 Регулювання кута розвалу коліс 1.5.7 Регулювання розвалу – сходження на 3D стендах 1.6 Розрахунок технологічної норми часу КОНСТРУКЦІЙНИЙ РОЗДІЛ 2.1 Принцип роботи стенду ВИСНОВКИ ПЕРЕЛІК ПОСИЛАНЬ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1 ТЕХНОЛОГІЧНИЙ РОЗДІЛ 1.1.Коротка характеристика Renault Logan. Габаритні розміри автомобіля Renault Logan показані на рисунку 1.1 Рис.1.1.Габаритні розміри автомобіля Renault Logan. Технічна характеристика автомобіля Renault Logan приведена в таблиці 1.1. Таблиця 1.1 - Технічна характеристика автомобіля Renault Logan №п/п Показник Одиниці виміру Величина 1 2 3 4 Кузов 1 Вид кузова Седан 2 Кількість дверей 4 3 Пасажирських місць + водій 5 Продовження таблиці 1.1. Двигун 4 Розміщення двигуна Спереду, поперечно 5 Об’єм двигуна см3 1590 6 Максимальна двигуна л. с. 87 7 Тип двигуна Рядний 8 Кількість циліндрів 4 9 Порядок роботи циліндрів 1-3-4-2 10 Діаметр циліндра мм 79,5 11 Хід поршня мм 80,5 12 Степінь стискання 9,5 13 Розміщення клапанів і розподільного вала З верхнім розхміщенням клапанів і розподільного вала 14 Кількість клапанів 8V 15 Вид палива Бензин 16 Максимальний крутний момент кГм 128 Трансмісія 17 Привід Передній 18 Тип КПП Механіка 19 Кількість передач 5 Підвіска 20 Тип передньої підвіски Незалежна,пружинна 21 Тип задньої підвіски Напівнезалежна,пружина Тормозна система 22 Передні тормоза дискові 23 Задні тормоза барабані Закінчення таблиці 1.1 1 2 3 4 Рульове управління 24 Тип рульового керування Шестерня-рейка 25 Підсилювач руля Гідропідсилювач Експлуатаційні дані 26 Максимальна швидкість км/год 175 27 Час розгону с 11,5 28 Витрата палива по місту л 10 29 Витрата палива по шосе л 5,8 30 Маса автомобіля кг 980 31 Допустима маса автомобіля кг 1540 32 Розмір шин 185/65 R15 Renault Logan - легкова машина, створена французької автомобілебудівної корпорацією Renault. У Франції назва Логан вимовляється з наголосом на другому складі. Передньомоторний автомобіль Рено Логан привід має передній. Побудований Логан на базі автоплатформи BO - модифікованої версії платформи Nissan B, що відрізняється більш довгою колісною базою. Головним достоїнством платформи є можливість надзвичайно широкого ряду модифікацій на її основі - від малолітражних мінівенів до позашляховиків підвищеної прохідності. У 2004 році Renault Logan став першим автомобілем, поставленим на платформу BO, після чого її стали використовувати, як основну платформу, для виробництва всіх бюджетних моделей Renault і Nissan сегмента «B». 1.2 Будова і принцип роботи вузла, що підлягає ремонту Передня підвіска (рис. 1.2) незалежна, важільно – пружинного типу Макферсон, з телескопічними амортизаторними стійками, плетеними циліндричними пружинами, нижніми поперечними важелями і стабілізатором поперечної стійкості.Основний елемент передньої підвіски - телескопічна амортизаторная стійка, що поєднує функції телескопічного елементу направляючого механізму і демпфуючого елемента вертикальних коливань колеса відносно кузова. На амортизаторной стійці зібрані кручена циліндрична пружина, буфер стиснення, захисний кожух стійки і верхня опора. Через завзятий підшипник і верхню опору передається навантаження на кузов автомобіля. Амортизаторная стійка з'єднана з нижнім важелем підвіски кульовою опорою. Нижні важелі прикріплені до кузова автомобіля за допомогою сайлентблоків. Стабілізатор поперечної стійкості торсіонного типу з встановленими на ньому гумовими подушками з'єднаний з підрамником автомобіля двома скобами, а з нижніми важелем підвіски - болтами. Маточини передніх коліс встановлені на дворядних радіально - наполегливих кулькових підшипниках. Рисунок 1.2 - Передня підвіска: 1-гайка ступиці; 2-маточина; 3-підшипник ступи ци; 4-гальмівний диск; 5-поворотний кулак; 6-гальмівний супорт; 7-амортизат уторована стійка; 8-нижня чашка пружини; 9-пружина ; 10-кузов автомобіля; 11-верхня чашка пружини; 12-опорний підшипник амортизаторной стійки; 13-гайка штока амортизатора; 14-гайка верхнього кріплення амортизаторной стійки; 15-наполеглива шайба; 16-верхня опора амортизаторной стійки; 17-буфер стиснення; 18-сполучна тяга; 19-привід колеса; 20-рульова тяга; 21-підрамник; 22-штанга стабілізатора поперечної стійкості; 23-важіль передньої підвіски; 24-зовнішній наконечник рульової тяги; 25-болт кріплення штанги стабілізатора поперечної стійкості; 26 - гумова втулка стабілізатора; 27-кульова опора