Готові роботи
Розробка технологічного процесу ремонту підвіски

Розробка технологічного процесу ремонту підвіски (ID:227868)

ПредметТехніка та технології
Тип роботи курсова
Рік виконання 2015
Кількість сторінок 33
Зміст ЗМІСТ ВСТУП ТЕХНОЛОГІЧНИЙ РОЗДІЛ 1.1.Коротка характеристика Renault Logan. 1.2 Будова і принцип роботи вузла, що підлягає ремонту 1.2.1 Особливості конструкції передньої підвіски 1.3 Причини несправностей і способи їх усунення 1.4 Технічне обслуговування підвісок 1.4.1 Діагностика амортизаторів 1.4.2 Ознаки несправності амортизатора 1.4.3 Візуальний огляд 1.4.4 За ступенем нагрівання корпусу 1.5 Вибір операцій по демонтажу вузлів з автомобіля, а також їх заміни 1.5.1 Заміна амортизатора 1.5.2 Заміна балки задньої підвіски 1.5.3 Кути встановлення коліс 1.5.4 Регулювання розвалу – сходження 1.5.5 Встановлення нульового положення 1.5.6 Регулювання кута розвалу коліс 1.5.7 Регулювання розвалу – сходження на 3D стендах 1.6 Розрахунок технологічної норми часу КОНСТРУКЦІЙНИЙ РОЗДІЛ 2.1 Принцип роботи стенду ВИСНОВКИ ПЕРЕЛІК ПОСИЛАНЬ ДОДАТКИ
Ціна(грн.) 200
Зразок роботи:
1 ТЕХНОЛОГІЧНИЙ РОЗДІЛ 1.1.Коротка характеристика Renault Logan. Габаритні розміри автомобіля Renault Logan показані на рисунку 1.1 Рис.1.1.Габаритні розміри автомобіля Renault Logan. Технічна характеристика автомобіля Renault Logan приведена в таблиці 1.1. Таблиця 1.1 - Технічна характеристика автомобіля Renault Logan №п/п Показник Одиниці виміру Величина 1 2 3 4 Кузов 1 Вид кузова Седан 2 Кількість дверей 4 3 Пасажирських місць + водій 5 Продовження таблиці 1.1. Двигун 4 Розміщення двигуна Спереду, поперечно 5 Об’єм двигуна см3 1590 6 Максимальна двигуна л. с. 87 7 Тип двигуна Рядний 8 Кількість циліндрів 4 9 Порядок роботи циліндрів 1-3-4-2 10 Діаметр циліндра мм 79,5 11 Хід поршня мм 80,5 12 Степінь стискання 9,5 13 Розміщення клапанів і розподільного вала З верхнім розхміщенням клапанів і розподільного вала 14 Кількість клапанів 8V 15 Вид палива Бензин 16 Максимальний крутний момент кГм 128 Трансмісія 17 Привід Передній 18 Тип КПП Механіка 19 Кількість передач 5 Підвіска 20 Тип передньої підвіски Незалежна,пружинна 21 Тип задньої підвіски Напівнезалежна,пружина Тормозна система 22 Передні тормоза дискові 23 Задні тормоза барабані Закінчення таблиці 1.1 1 2 3 4 Рульове управління 24 Тип рульового керування Шестерня-рейка 25 Підсилювач руля Гідропідсилювач Експлуатаційні дані 26 Максимальна швидкість км/год 175 27 Час розгону с 11,5 28 Витрата палива по місту л 10 29 Витрата палива по шосе л 5,8 30 Маса автомобіля кг 980 31 Допустима маса автомобіля кг 1540 32 Розмір шин 185/65 R15 Renault Logan - легкова машина, створена французької автомобілебудівної корпорацією Renault. У Франції назва Логан вимовляється з наголосом на другому складі. Передньомоторний автомобіль Рено Логан привід має передній. Побудований Логан на базі автоплатформи BO - модифікованої версії платформи Nissan B, що відрізняється більш довгою колісною базою. Головним достоїнством платформи є можливість надзвичайно широкого ряду модифікацій на її основі - від малолітражних мінівенів до позашляховиків підвищеної прохідності. У 2004 році Renault Logan став першим автомобілем, поставленим на платформу BO, після чого її стали використовувати, як основну платформу, для виробництва всіх бюджетних моделей Renault і Nissan сегмента «B». 1.2 Будова і принцип роботи вузла, що підлягає ремонту Передня підвіска (рис. 1.2) незалежна, важільно – пружинного типу Макферсон, з телескопічними амортизаторними стійками, плетеними циліндричними пружинами, нижніми поперечними важелями і стабілізатором поперечної стійкості.Основний елемент передньої підвіски - телескопічна амортизаторная стійка, що поєднує функції телескопічного елементу направляючого механізму і демпфуючого елемента вертикальних коливань колеса відносно кузова. На амортизаторной стійці зібрані кручена циліндрична пружина, буфер стиснення, захисний кожух стійки і верхня опора. Через завзятий підшипник і верхню опору передається навантаження на кузов автомобіля. Амортизаторная стійка з'єднана з нижнім важелем підвіски кульовою опорою. Нижні важелі прикріплені до кузова автомобіля за допомогою сайлентблоків. Стабілізатор поперечної стійкості торсіонного типу з встановленими на ньому гумовими подушками з'єднаний з підрамником автомобіля двома скобами, а з нижніми важелем підвіски - болтами. Маточини передніх коліс встановлені на дворядних радіально - наполегливих кулькових підшипниках. Рисунок 1.2 - Передня підвіска: 1-гайка ступиці; 2-маточина; 3-підшипник ступи ци; 4-гальмівний диск; 5-поворотний кулак; 6-гальмівний супорт; 7-амортизат уторована стійка; 8-нижня чашка пружини; 9-пружина ; 10-кузов автомобіля; 11-верхня чашка пружини; 12-опорний підшипник амортизаторной стійки; 13-гайка штока амортизатора; 14-гайка верхнього кріплення амортизаторной стійки; 15-наполеглива шайба; 16-верхня опора амортизаторной стійки; 17-буфер стиснення; 18-сполучна тяга; 19-привід колеса; 20-рульова тяга; 21-підрамник; 22-штанга стабілізатора поперечної стійкості; 23-важіль передньої підвіски; 24-зовнішній наконечник рульової тяги; 25-болт кріплення штанги стабілізатора поперечної стійкості; 26 - гумова втулка стабілізатора; 27-кульова опора
Інші роботи з даної категорії:

Замовлення

Замовлення

Мы №1 в Реф-рейтинге
Добавить отзыв
Хочу такой виджет