0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Перевезення сипучих вантажів у річному об′ємі 3000 тонн (ID:227871)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 50
Рік виконання: 2015
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 1 Планування виробничої програми по експлуатації рухомого складу 2 Розрахунок основних показників по технічному обслуговуванню і ремонту рухомого складу 3 Планування матеріального-технічного забезпечення 3.1. Розрахунок річної потреби АТП в автомобільному паливі і річних витрат на його придбання 3.2. Розрахунок річної потреби АТП в мастильних та інших експлуатаційних матеріалах 3.3. Розрахунок річних витрат на запасні частини і матеріали для технічного обслуговування і поточного ремонту рухомого складу. 4. Планування чисельності працівників та фонду заробітної плати АТП 4.1. Розрахунок чисельності водіїв і загального річного фонду зарплати з відраховуванням на єдиний соціальний внесок 5. Розрахунок економічної ефективності автотранспортного підприємства 5.1. Розрахунок капітальних вкладень 5.2. Розрахунок собівартості перевезень
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ОБСЛУГОВУВАННЮ І РЕМОНТУ РУХОМОГО СКЛАДУ Автотранспортним підприємством дозволено коректувати основні нормативи ТО і ремонту, змінюючи кількісне значення їх при роботі автомобілів в умовах, що відрізняються від них, що прийняті для вихідних нормативів. Коректування здійснюють, змінюючи кількісне значення нормативів ТО, перелік операцій ТО, співвідношення між обсягами робіт ТО і ремонту. У відповідності до ре регламентуючих документів, нормативи ТО і ремонту коректуються з допомогою коефіцієнтів K_1; ‒K_(1 )- в залежності від категорії умов експлуатації; ‒ K_2 - в залежності від модифікації рухомого складу та організації його роботи; ‒ K_3 - в залежності від кліматичного району; ‒ K_4 - в залежності від пробігу з початку експлуатації; ‒ K_5 - в залежності від кількості автомобілів, що обслуговуються і ремонтуються на підприємстві; Результуючий коефіцієнт коректування нормативів утворюється перемноженням окремих коефіцієнтів: – періодичність К_ТО – К1 ˙ К3= 1 ˙ 1 = 1 – пробіг до К_КР – К1 ˙ К2 ˙ К3 = 1 ˙ 1 ˙ 1,1 = 1,1 – трудомісткість К_ТР – К2 ˙ К3 =1 ˙ 1,1 = 1,1 – трудомісткість К_ПР – К1 ˙ К2 ˙ К3 ˙ К4 ˙ К5= 1,1˙1˙1,1˙1˙ 1= = 1,21 – витрата запасних частин К_ЗПЧ – К1 ˙ К2 ˙ К3= 1˙ 1˙ 1,1 = 1,1 На АТП автомобіль за весь термін роботи проходить, як правило, один капітальний ремонт Таблиця 2.1 – Нормативи періодичності ТО – 1, ТО – 2 Згідно характеристики транспортного засобу – КАМАЗ 55102 користуючись таблицею 2.1 – встановлено нормативний пробіг до ТО-1, ТО-2, КР. Для самоскида КАМАЗ 55102: - нормативний пробіг до ТО-1 – 4000 (км) - нормативний пробіг до ТО-2 – 16000 (км) - нормативний пробіг до КР – 600000 (км) Середній нормативний пробіг автомобіля за циклу експлуатації протягом терміну роботи визначаємо за формулою 2.1 〖 L〗_к=(L_(к1 )+ L_(к2 ) )/2=(L_(к1 )+ 0,8L_(к1 ) )/2≈0,9L_(к1 ) (2.1) L_к=0,9 ∙ L_к=0,9 ∙600000=540000 (км) Оскільки результуючі коефіцієнти коректування нормативів періодичності ТО = 1; і пробігу до КР = 1,1, тому за допомогою розрахунків отримаємо скориговані величини пробігів до ТО-1, ТО-2 і КР, які записуємо у таблиці 2.2. Таблиця 2.2 - Розрахунок скоректованої періодичності проведення ТО і КР над рухомим складом № п/п Марка автомобіля Облікова кількість автомобілів Значення показника, км LТО-1 LТО-2 LКР 1 КАМАЗ 55102 1 4000 16000 660000 Кількість проведених ТО і КР для всіх автомобілів 2 8000 32000 1320000