0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Перевезення сипучих вантажів у річному об′ємі 25000 тонн (ID:227879)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 50
Рік виконання: 2015
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 1 Планування виробничої програми по експлуатації рухомого складу 2 Розрахунок основних показників по технічному обслуговуванню і ремонту рухомого складу 3 Планування матеріального-технічного забезпечення 3.1. Розрахунок річної потреби АТП в автомобільному паливі і річних витрат на його придбання 3.2. Розрахунок річної потреби АТП в мастильних та інших експлуатаційних матеріалах 3.3. Розрахунок річних витрат на запасні частини і матеріали для технічного обслуговування і поточного ремонту рухомого складу. 4. Планування чисельності працівників та фонду заробітної плати АТП 4.1. Розрахунок чисельності водіїв і загального річного фонду зарплати з відраховуванням на єдиний соціальний внесок 5. Розрахунок економічної ефективності автотранспортного підприємства 5.1. Розрахунок капітальних вкладень 5.2. Розрахунок собівартості перевезень
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Зовнішнє транспортування вантажів здійснюється за допомогою різних транспортних засобів, що належать підприємству. До транспортного господарства підприємства належать усі транспортні засоби, що здійснюють зовнішні і внутрішні перевезення, і всі приміщення загальнозаводського призначення (гаражі, ремонтні майстерні та ін.). Перевезення вантажів, вантажно-розвантажувальні й експедиційні операції є основними функціями транспортного господарства, які не обмежуються тільки переміщенням вантажів. Організація внутрішньозаводського транспорту та його робота безпосередньо впливають і на хід виробничого процесу, і на собівартість продукції, що випускається. Від роботи транспорту залежать злагоджена робота робочих місць, ділянок і цехів, а також рівномірний випуск заводом готової продукції. Час, який затрачається на внутрішньоцехові і міжцехові перевезення, впливає на тривалість виробничого циклу. Витрати на структуру транспортного господарства на деяких підприємствах становлять 10—15 % суми всіх непрямих витрат у собівартості продукції. У зв'язку з цим основним завданням транспортного господарства заводу є безперервне транспортування вантажів за умов повного використання транспортних засобів і мінімальної собівартості транспортних операцій. Це досягається шляхом правильної організації транспортного господарства і чіткого планування роботи транспорту, обґрунтованого вибору транспортних засобів, підвищення рівня механізації й автоматизації вантажно-розвантажувальних робіт. Для перевезення сипучих вантажів у річному об′ємі 25000 тонн за маршрутом Волочиськ - Тернопіль, я обрав автомобіль самоскид КАМАЗ 65201 з вантажопідйомністю 25 000 кг. Витрата палива якого - 35 л/100.   1 ПЛАНУВАННЯ ВИРОБНИЧОЇ ПРОГРАМИ ПО ЕКСПУАТАЦІЇ РУХОМОГО СКЛАДУ Планування основних показників виробничої програми по експлуатації рухомого складу проводимо визначення із завдання на курсову роботу: - вид діяльності підприємства ‒ перевезення сипучих вантажів; - об’єм перевезень Q – 25 тис. тонн Для перевезення сипучих вантажів та розрахунку основних показників по експлуатації рухомого складу я обрав автомобіль КАМАЗ 65201 з вантажопідйомністю 25 000 кг. Загальний вигляд обраного транспортного засобу для перевезення сипучих вантажів подано на рисунках 1.1, 1.2, Рисунок 1.1 – Загальний вигляд автомобіля КАМАЗ 65201 Рисунок 1.2 – Габаритні розміри транспортного засобу   Рисунок 1.3 – Маршрут перевезення вантажів http://della.ua/distance/?cities=5030,5047 Використовуючи сайт http://della.ua/distance/, я визначив відстань перевезень по маршруту ‒ Волочиськ – Тернопіль l_заг= 47 км. Число їздок одиниці рухомого складу в добу визначаємо за формулою: n_їз=(T_н∙ V_(т ∙ ) β)/(l_заг+V_т∙ t_(з-р )∙ β) (1.1) де - середній час перебування автомобіля в наряді, приймаємо T_н = 10 год. V_т - середня технічна швидкість автомобіля, км/год, ( залежить від умов експлуатації автомобіля), згідно рекомендацій V_т = 20 км/год. β - коефіцієнт використання пробігу; l_заг - загальна відстань перевезення вантажів t_(з-р) - час завантажувально – розвантажувальних робіт.