0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розрахунок річної виробничої програми міської СТОА (ID:227883)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 40
Рік виконання: 2015
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 1 ЗАГАЛЬНА ЧАСТИНА 1.1 Характеристика типового підприємства 1.2 Структура проектованого СТО 2 ТЕХНОЛОГІЧНА ЧАСТИНА 2.1 Розрахунок річної виробничої програми міської СТОА 2.1.1 Вихідні дані для проектування 2.1.2 Середньорічний пробіг автомобілів 2.1.3 Визначення кількості технічних впливів 2.1.4 Режим роботи СТО 2.1.5 Визначення трудомісткості технічних впливів 2.1.6 Коригування нормативів 2.1.7 Розрахунок загальної трудомісткості робіт по ТО і ПР автомобілів 2.1.8 Розподіл трудомісткості ТО і ПР по видах робіт СТО 2.1.9 Визначення обсягу робіт по самообслуговуванню 2.1.10 Розрахунок кількості робітників цеху, дільниці, відділення 2.2 Організація мотрної дільниці міської СТОА 2.2.1 Розподіл обсягу робіт для визначення розрахункових даних 2.2.2 Розрахунок кількості робітників 2.2.3 Вибір технологічного устаткування 2.2.4 Розрахунок площі і обґрунтування планувальних рішень 2.3 Розробка технологічного процесу заміни елементів ГРМ двигуна 3 КОНСТРУКТОРСЬКА ЧАСТИНА 3.1 Аналіз вихідних даних і розробка конструкції пристрою, його робота 4 ОХОРОНА ПРАЦІ В ЗОНІ ПР І ЗАХОДИ ПО ТБ ВИСНОВКИ ПЕРЕЛІК ПОСИЛАНЬ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Основне призначення транспорту - своєчасне, якісне і повне задоволення потреб народного господарства і населення у перевезеннях. Автомобільний транспорт є найбільш мобільним і універсальним засобом комунікації і посідає важливе місце в транспортному комплексі України. На його частку припадає понад 80% пасажирських перевезень, приблизно 70% трудових ресурсів, понад 60% паливо нафтового походження, значна частина капітальних вкладень і основних виробничих фондів, понад 65% усіх транспортних витрат. Автомобільний парк країни поповнюється автотранспортними засобами нової конструкції, вдосконалюється структура рухомого складу, зростає кількість транспортних засобів невеликої вантажності і пасажиромісткості. Однак на утримання автотранспортних засобів у технічно справному стані, що забезпечує ефективний технологічний процес, галузь має великі ресурсні витрати. Так, ускладнення конструкції автомобілів спричинює збільшення обсягу робіт на технічне обслуговування та ремонт, зростання затрат на забезпечення роботоздатності. Збільшення кількості автомобілів на дорогах країни веде до забруднення довкілля відпрацьованими газами, а зниження токсичності відпрацьованих газів значною мірою забезпечується справністю системи живлення та рівнем технології технічного обслуговування, засобів і методів діагностування цих систем. Із зростанням швидкостей та інтенсивності руху підвищуються вимоги до надійності автотранспортних засобів, оскільки несправні автомобілі є джерелом дорожньо-транспортних пригод. Економія паливних, енергетичних, матеріальних і сировинних ресурсів у процесі експлуатації автомобілів залежить від їхнього технічного стану, рівня організації матеріально-технічного постачання і процесів перевезення, зберігання і нормування витрат автоексплуатаційних матеріалів та запасних частин в автотранспортних підприємствах. Збережиність автотранспортних засобів та їхня готовність здійснювати перевізні процеси багато в чому залежить від організації методів і засобів. На рівень технічної готовності автотранспортних засобів, величину однозначних і поточних матеріальних затрат на утримання істотно впливають методи проектування нових об`єктів автомобільного транспорту, а також реконструкції і технічного переоснащення діючих автотранспортних, авто обслуговуючих і авторемонтних підприємств. Таким чином у процесі технічної підготовки автотранспортних засобів до транспортного процесу забезпечується їхня надійність і передумови ефективної експлуатації. Метою мого курсового проекту є проектування акумуляторного відділення. Завданнями проекту є розрахунок періодичності ТО; визначення: числа обслуговувань протягом року, коефіцієнта технічної готовності, добової програми ТО і ПР автомобілів; розподіл трудомісткості робіт з ТО і ПР автомобілів і самообслуговування підприємства; розподіл трудомісткості робіт; розрахунок чисельності робітників; вибір технологічного устаткування; планування відділення та інших. 1 ЗАГАЛЬНА ЧАСТИНА 1.1 Загальна характеристика підприємства Станція технічного обслуговування (СТО) — організація, що надає послуги автовласникам по плановому технічному обслуговуванню, поточному та капітальному ремонтах, усунення поломок, встановлення додаткового обладнання, переобладнання автомобіля (автотюнінг), СТО станція технічного обслуговування, являє собою комплекс споруд і механізмів (підйомники, рихтувальні стенди, балансування, стенд розвал-сходження, установка для заміни масла, промивання паливної системи, рихтувальне та фарбувально-сушильне обладнання, стенди і тестери для діагностики електричного ланцюга автомобіля), а також ручний і пневматичний інструмент, зібрані в одному місці для повноцінного комплексного ремонту і обслуговування автомобілів. Сервісні станції технічного обслуговування організовуються заводами- виробниками та(або) офіційними дистиб’юторами або представниками в кожній країні. Це робиться для покращення якості автосервісу та обслуговування автомобілів конкретної торгової марки. Основною причиною такого розділу є складність і різноманіття автомобільного транспорту. Хоча бувають універсальні станції технічного обслуговування, які пропонують ремонт і технічне обслуговування автомобілів будь-яких марок. Особливо малого класу,шт Малого класу ,шт. Середнього класу ,шт. Умови і режими роботи СТО Вид СТО Дні роботи СТО в році Час роботи СТО на доб/год 492 1261 380 міська 303 8 Сучасні станції автосервісу повинні відповідати не тільки якістю обслуговування, але і екологічної безпеки навколишнього середовища. Тому такі станції технічного обслуговування мають сучасне високо технологічне обладнання для очищення води, повітря, збору відпрацьованих масел хім реч.