Зразок роботи
ВСТУП
Товари, як відомо, характеризуються сукупністю споживчих властивостей, які обумовлюють здатність цих виробів задовольняти потреби певної групи людей або категорії споживачів для захисту організму людини від несприятливих впливів зовнішнього середовища і естетичні запити, що випливають з особливостей соціального середовища, в якій проживає людина.
Хутряні вироби завдяки своїм властивостям задовольняють одночасно і матеріальні, і естетичні потреби. Вагомість естетичних властивостей виробів буде різною в залежності від характеру середовища та соціального стану людей в якій використовують ці вироби.
Властивості хутряних виробів повинні зберігатися протягом певного часу після їх експлуатації, тому важливою властивістю є надійність цих виробів.
Задоволення потреб у хутряних виробах можна розглядати в таких системах: «людина - виріб - кліматичне середовище», «людина - виріб - соціальне середовище».
Основними вимогами, які повинні задовольнятися в першій системі, є антропометричні і фізіологічні. Тобто повинна бути відповідність виробу розмірам і формі тіла споживачів, а також їх фізіологічним особливостям. Найбільш важливими показниками є розміри і зростання виробів, відповідність розмірно-ростовочного асортименту попиту, правильність конструкцій виробів, їх маса та еластичність.
У системі «людина - виріб - кліматичне середовище» основними є гігієнічні вимоги, зокрема вимоги до теплозахисних і вологозахисних властивостей виробів. Хутряні вироби повинні проектуватися, виготовлятися і поставлятися торговельним організаціям з урахуванням природно-географічних чинників, а саме: фізичних факторів повітряної і предметного середовища, що залежать від кліматичних умов (температура, вологість і швидкість руху повітря, інтенсивність сонячної радіації, характер та інтенсивність опадів), типу кліматичної середовища .
На жаль стандартами передбачається виготовлення тільки «усереднених» виробів, які виявляються в одних умовах, які недостатньо теплозахисні, а в інших - надмірно «теплими». Не завжди достатні і вологозахисні властивості виробів.
У процесі взаємодії із зовнішнім середовищем людина здійснює різноманітну життєдіяльність - працює, відпочиває, подорожує, займається спортом, відзначає урочисті події. Хутряні вироби поряд з іншими предметами одягу беруть участь у функціональних процесах життєдіяльності людини, здійснюваних у різних умовах соціального середовища, яка має вирішальний вплив на формування естетичного ідеалу. Таким чином, в системі «людина - виріб - соціальне середовище» основними будуть естетичні вимоги, залежать від функціональної діяльності людини (цільового призначення виробу) і особливостей соціального середовища.
Актуальність теми дослідження. Так як ми живемо в регіоні зі складними кліматичними умовами, де зима триває майже 5 місяців і хутряні вироби користуються найбільшим попитом то ми повинні знати більше про хутро.
Метою курсової роботи є аналіз асортименту і якості хутряних виробів по магазину «ТОСКАНА».
Об’єкт дослідження: сучасний асортимент хутряного одягу.
Предмет дослідження: товарознавча характеристика асортименту та оцінка якості хутряних виробів на матеріалах магазину «Тоскана»
Завдання роботи. Для вирішення поставленої мети в роботі розглянуті наступні завдання:
1. Вивчення споживчих властивостей хутряних виробів, що впливають на споживчі властивості;
2. Вивчення асортименту хутряних його класифікацію і характеристику, а також реалізованої магазином «ТОСКАНА» на підставі проведеного аналізу;
3. Аналіз споживчих властивостей хутряних виробів, що реалізовується магазином «ТОСКАНА»