0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Напрямки підвищення стимулювання продажів у ТОВ «АШАН Україна Гіпермаркет» (ID:219320)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Товарознавство
Сторінок: 122
Рік виконання: 2015
Вартість: 1700
Купити цю роботу
Зміст
Вступ…………………………………………………………………………….3 РОЗДІЛ 1. Теоретичні засади стимулювання продажу товарів на підприємстві роздрібної торгівлі……………………………………………..6 1.1. Особливості організації процесу продажу на підприємстві роздрібної торгівлі…………………………………………………………………………...6 1.2. Основні методи та форми стимулювання продажу товарів на підприємстві роздрібної торгівлі………………………………………………18 1.3. Методика оцінювання ефективності стимулювання продажу товарів на підприємстві роздрібної торгівлі………………………………………………34 РОЗДІЛ 2. Дослідження стимулювання продажу у ТОВ «АШАН Україна Гіпермаркет»……………………………………………………………………45 2.1. Дослідження попиту покупців у ТОВ «АШАН Україна Гіпермаркет» ...45 2.2. Аналіз застосування методів стимулювання продажу товарів у ТОВ «АШАН Україна Гіпермаркет»…………………………………………………60 2.3. Оцінювання економічного ефекту від застосування заходів стимулювання продажу товарів у ТОВ «АШАН Україна Гіпермаркет»……76 РОЗДІЛ 3. Шляхи вдосконалення стимулювання продажу товарів у ТОВ «АШАН Україна Гіпермаркет»………………………………………………87 3.1. Вдосконалення системи дослідження попиту покупців у ТОВ «АШАН Україна Гіпермаркет»…………………………………………………………...87 3.2. Обґрунтування плану стимулювання продажу товарів у ТОВ «АШАН Україна Гіпермаркет»…………………………………………………………..94 3.3. Розробка системи стимулювання продажу товарів у ТОВ «АШАН Україна Гіпермаркет»…………………………………………………………105 Висновки………………………………………………………………………111 Список використаних джерел………………………………………………113 Додатки………………………………………………………………………...118
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Метою магістерської роботи є розробка рекомендацій вдосконалення організації стимулювання продажу товарів на підприємстві роздрібної торгівлі . Виходячи зі встановленої мети, необхідно визначити такі завдання: - розкрити сутність поняття стимулювання продажу і визначити роль стимулювання в комплексі маркетингових комунікацій; - визначити теоретичні та практичні підходи щодо стимулювання продажу товарів на підприємстві роздрібної торгівлі; - проаналізувати основні методи та засоби стимулювання продажу на підприємстві ТОВ «АШАН Україна Гіпермаркет»; - провести дослідження особливостей дослідження попиту споживачів у ТОВ «АШАН Україна Гіпермаркет»; - запропонувати шляхи удосконалення систем стимулювання продажу на підприємстві ТОВ «АШАН Україна Гіпермаркет» - розрахувати передбачуваний економічний ефект і визначити доцільність запропонованих заходів. Об'єктом дослідження даної роботи виступає процес організації дослідження методів стимулювання продажу товарів підприємством роздрібної торгівлі. Предметом дослідження є вивчення теоретичних та практичних проблем організації стимулювання продажу товарів та дослідження попиту споживачів на підприємстві роздрібної торгівлі ТОВ «АШАН Україна Гіпермаркет». Джерела інформації: законодавство України, підручники, монографії та наукові статті періодичного видання вітчизняних та зарубіжних вчених-економістів і практиків за напрямом дослідження управління запасами торгівельного підприємства. Апробація результатів дослідження представлена статтею «Дослідження методів стимулювання продажу товарів на підприємствах роздрібної торгівлі». Публікації: в даній роботі було використані статті Яременко С.С. журналу «Ефективна економіка», Іжевського В.В з «Вісника Львівської економічної академії», Ільченко Н. з журналу «Маркетинг та реклама» та публікації в мережі Інтернет. Структура і обсяг магістерської роботи. Випускна кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, переліку використаних джерел та додатків. Магістерська робота виконана на 123 сторінках друкованого тексту, містить 28 таблиць, 13 рисунків, 4 додатки і 50 використаних джерел. Графічний матеріал: таблиці, схеми, діаграми щодо дослідження методів та розробки програми стимулювання продажу товарів підприємством оптової торгівлі.