0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

АСОРТИМЕНТ ТА ЯКІСТЬ ХАЛВИ, ЩО РЕАЛІЗУЄТЬСЯ В РОЗДРІБНІЙ ТОРГІВЛІ (ID:237083)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Товарознавство
Сторінок: 40
Рік виконання: 2018
Вартість: 75
Купити цю роботу
Зміст
Вступ 1. Огляд літератури 1.1 Виробництво і споживання халви 1.2 Споживчі властивості і формування якості халви в процесі виробництва 1.3 Сучасний асортимент халви 1.4 Вимоги до якості, способи виявлення фальсифікації халви. Пакування, маркування 2. Дослідна частина 2.1 Об’єкти і методи дослідження 2.2 Аналіз асортименту халви, що реалізується в роздрібно торгівельній мережі (на прикладі супермаркету «Велмарт») 2.3 Дослідження якості халви за органолептичними і фізико-хімічними показниками 2.4 Визначення категорії якості халви за баловою оцінкою Висновки і пропозиції Перелік використаних джерел Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Кондитерські вироби є групою харчових продуктів широкого асортименту, які споживаються майже усім населенням. Ринок кондитерських виробів - один з найбільш розвинутих у вітчизняній харчовій промисловості. Тоді як харчова продукція загалом є галуззю, що орієнтована на задоволення базових потреб людини, кондитерська галузь у складі харчової промисловості більше орієнтована на задоволення додаткових потреб споживача. Проте, за оцінкою дослідників, кондитерська галузь показує низький рівень вразливості до негативних спадів в економіці країни та світу в цілому. Виробництво кондитерських виробів стрімко розвивається та має достатню конкурентоздатність продукції як на міжнародному ринку, так і на внутрішньому ринку. Таким чином, важливого значення набувають проблеми покращення якості та безпечності продукції, її органолептичних показників, удосконалення технології виробництва, розширення асортименту, розроблення технології кондитерських виробів поліпшених споживчих властивостей.