0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості освіти в Швейцарії (ID:283469)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Товарознавство
Сторінок: 21
Рік виконання: 2018
Вартість: 70
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ 1 ДОШКІЛЬНА ОСВІТА 3 2 ШКІЛЬНА ОСВІТА 8 3 ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА 11 4 ВИЩА ОСВІТА 14 4.1 Плата за навчання 14 4.2 Структура освіти 15 4.3 Терміни навчання 17 4.4 Навчання іноземців 18 4.5 Ліцензування, акредитація 19 4.6 Академічні рівні освіти, ступені 19 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 21
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
2 ШКІЛЬНА ОСВІТА Шкільна система у Швейцарії різниться, залежно від кантону, але всюди вона диференційована. До школи діти йдуть у сім років. Але перед цим вони повинні два роки відвідувати дитячий садочок. У початковій школі – у більшості кантонах вона з недавнього часу триватиме аж шість років – усі вчаться разом. Після шостого класу починається середня школа, і дітей – залежно від успішності – ділять на три групи: В, Е, Р. Група В – базис, ті хто вчиться не дуже добре й пізніше претендуватиме лише на здобуття якоїсь простої спеціальності. Група Е – ті, хто здобуватиме згодом складніший фах, і нарешті Р – прогімназійна група, діти, які претендують на гімназію, а після її успішного закінчення мають право вступати до університету. Звісно, при потребі дітей легко, без бюрократичної тяганини, переводять з одного рівня на інший, залежно від успіхів. Щоби вступити в гімназію, треба набрати певний прохідний бал. У гімназіях вчаться близько 25% дітей, у кінці навчання вони складають іспит на зрілість і можуть записуватися в університет. Навчання у гімназії триває три роки. Отож виходить, що до університету вступають молоді люди, яким не менше дев’ятнадцяти років. Загалом, школа більш «прикладна» й поблажлива до учнів, ніж українська (і мінімум у сорок п’ять разів «поблажливіша» до вчителів, якщо брати до уваги критерій оплати праці). Діти безкоштовно отримують не лише книжки, але й зошити, ручки, олівці! Адже батьки платять податки, в тому числі й до кантонального бюджету. Про збирання коштів на ремонт у школі мови бути не може. Шкільні будівлі, дуже функціональні й зручні. Дитині треба купити лише портфель і пенал. Спортивні гуртки, заняття з музики чи малювання платні, вибір великий. Кількість учнів у класі рідко перевищує 20. Вимоги шкільної програми не такі високі, як в Україні. Прикладну математику (так називається предмет, який включає у себе трохи арифметики й трохи алгебри) викладає той самий учитель, що й геометрію, інформатику та фізкультуру. Його освіта це передбачає. В гімназії профілювання вчителя тонше, й подібна комбінація уже неможлива. Крім англійської, в німецькомовній частині Швейцарії обов’язковою є французька. Німецька (чи будь-яка інша) література окремо не викладається, література є частиною предмета «німецька мова». У синовому класі німецьку викладає та ж сама вчителька, що і географію. На уроці з німецької читаються й опрацьовуються тексти, цікаві для підлітків. Наприклад, про піратів різних епох і «видів». Діти, для яких німецька не є рідною, раз на тиждень мають додаткове – звісно ж, безкоштовне – індивідуальне заняття з учителем. Оцінки за перший рік навчання в табелі успішності таких учнів ще не беруться до уваги у визначенні прохідного балу для вступу в гімназію. З історії якраз узяли тему про епохи розвитку мистецтва й архітектурні стилі. Дуже загально, але з ілюстраціями: ось вам романська церква, ось готика, ось бароко, ось ренесанс. Часові рамки й основні ознаки. Так само стисло подаються епохи розвитку суспільства: абсолютизм, просвітництво, прагматизм тощо. Хімія й біологія об’єднані, тільки в гімназії диференціюються. У навчанні на цьому етапі велике значення надають наочності й конкретності. Теми з хімії й біології: матеріали (речовини) і їх властивості, як розрізнити різні матеріали і речовини, їх класифікація, чисті й змішані і т.д. І тільки після цього – хімічні реакції. Займання, спалювання, реакції із сіркою, повільне окислення, як утворюються метали і т.д. Добре оснащена лабораторія, де діти можуть спостерігати за хімічними реакціями. Про таблицю Менделєєва мова йтиме уже в гімназії. Географія й біологія на цьому етапі навчання орієнтовані, перш за все, на краєзнавство: наприклад, як утворилися Альпи, розвиток альпійського рельєфу, флори і фауни тощо. Опитування на уроках відсутні, але приблизно раз на тиждень діти пишуть контрольну роботу, яка й показує, хто як оволодів матеріалом. Система оцінювання шестибальна. В гімназію потраплять ті, в кого середній бал наближатиметься до п’яти. Популярними є різні проекти. З німецької мови, наприклад, син готував проекти про Україну, а також про Київ. Навчання ведеться німецькою літературною мовою, хоча практично мовою спілкування є швейцарський діалект німецької – швіцер дюч, який мені нагадує моє гуцульське дитинство – і яким на перервах спілкуються між собою і вчителі, й учні. Отож, швейцарці мають ситуацію мовної роздвоєності на кількох рівнях. Перший рівень – чотири державні нормативні мови, другий рівень – суто швейцарські, ненормативні, але живо присутні в повсякденному житті варіанти німецької чи французької. Така складна диференціація не призводить до колапсу завдяки високій коректності, дисципліні й толерантності швейцарців. Ніхто нікого не висміює й не зневажає, це би було нечуваною грубістю, яку собі ніхто не може дозволити через добре виховання. Повага до кожного окремого учня є аксіомою, і не лише на папері. До вчителів діти звертаються «пане/пані», після чого називають прізвище вчителя. У школі досить багато учителів-чоловіків, а в гімназіях їх, мабуть, половина. Шкільна форма відсутня, гімну Швейцарії у школі не співають, перед заняттями, звісно ж, не моляться. Це зовсім не означає, що швейцарці не шанують релігійних норм і у них відсутнє почуття патріотизму. Просто ці категорії у них «мовчазні» й виражаються у коректній поведінці й сумлінній праці. Один раз на тиждень є заняття з релігії, діти можуть вибрати, релігію якої конфесії вони хочуть вивчати. Осінні канікули починаються на початку жовтня і тривають два тижні, так само, як і різдвяні, що починаються 23 грудня. Ще два тижні канікул буде в лютому, а там уже й великодні не за горами. А от літні прийдуть аж у кінці червня. І навчання після них почнеться уже п’ятнадцятого серпня.