Готові роботи

Співпраця туроператорів з підприємствами розміщення (ID:103331)

РозділТуризм
Тип роботи курсова
Рік виконання 2015
Кількість сторінок 41
Зміст ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ СПІВПРАЦІ ТУРФІРМ ІЗ ЗАКЛАДАМИ РОЗМІЩЕННЯ 6 1.1. Поняття та види туристичних фірм і закладів розміщення 6 1.2. Історія розвитку туризму та готельного господарства 11 1.3. Види співпраці турфірм із закладами розміщення 15 РОЗДІЛ ІІ. ДОКУМЕНТАЛЬНЕ ОФОРМЛЕННЯ СПІВПРАЦІ ТІРФІРМ ІЗ ЗАКЛАДАМИ РОЗМІЩЕННЯ 19 2.1. Міжнародні договори, що регулюють співпрацю турфірм із закладами розіміщення 19 2.2. Документальне оформлення співробітництва з національними закладами розміщення 23 РОЗДІЛ ІІІ. ШЛЯХИ РОЗВИТКУ СПІВПРАЦІ ТУРФІРМ ТА ЗАКЛАДІВ РОЗМІЩЕННЯ 28 3.1. Вплив закладів розміщення на якість туристичного продукту 28 3.2. Проблеми і перспективи розвитку співпраці турфірм із закладами розміщення 32 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 38 ДОДАТКИ 40
Ціна(грн.) 130
Готові роботи продаються “як є”, без подальших доробок і виправлень автором.
Отримайте роботу одним із способів:
Купити напряму у автора.
Автору прийде ваша заявка і найближчим часом він з вами зв’яжеться. Розрахунок і передача роботи відбуваються напряму. Процес отримання займає до 2-х днів. Агентство за дії сторін не відповідає.
купити
Купити з посередництвом агентства.
В такому випадку ви відправляєте гроші в агенство, а наш менеджер відправить вам готову роботу. Посередництво агентства дає можливість отримати роботу вже сьогодні. Вартість послуги: +100 грн до ціни роботи.
купити
Замовити написання на цю тему “з нуля
В такому випадку наші автори виконають роботу по вашому плану і за вимогами вашого ВУЗу. Всі подальші доробки і виправлення будуть безкоштовні. Вартість написання нової роботи вам повідомить менеджер після заповнення заявки.
Замовити “з нуля”
Зразок роботи:
Актуальність теми курсової роботи. Актуальність даної теми зумовлена швидким зростанням розвитку туризму та збільшенням кількості подорожуючих. Одночасно зі збільшенням загальної кількості туристів помітний розвиток одержала інфраструктура туризму, основним компонентом якої є - готельний сектор, що прагне одержати свою частку бізнесу. Саме готельні підприємства виконують одну з найважливіших функцій у сфері обслуговування туристів: забезпечують їх сучасним житлом і побутовими послугами. Витрати на готельні послуги становлять приблизно від 30% до 50% усіх витрат у кошторисі туристів. Окрім того, готельний комфорт є головним предметом зацікавлення туристів. Тому ця сфера є одним з основних сегментів туристичної галузі. Важливим чинником розвитку туризму є якість обслуговування туристів у готелях. Дослідження показують, що якість обслуговування туристи оцінюють в чотири рази вище, ніж адекватність і поміркованість ціни, і в 1,2 рази вище, ніж якість самого туристичного продукту. Для туриста хороший готель – це візитна картка країни, він створює її імідж іноді в більшій мірі, ніж десятки інших факторів. Саме тому, туроператору формуючи туристичний продукт важливо особливу увагу приділяти саме закладам розміщення.

Замовлення

Замовлення