0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація обслуговування в готелях категорії 2* (ID:12883)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 71
Рік виконання: 2009
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1. Теоретичні аспекти організації обслуговування в готелях категорії 2* 1.1 Основи готельної справи 1.2 Аналіз управління готелів ** 1.3 Управління якістю обслуговування в готелі** Розділ 2. Аналіз організації обслуговування в готелі «Росава» 2.1 Загальна характеристика готелю «Росава» 2.2 Особливості обслуговування житлового номерного фонду готелю 2.3 Аналіз організаційної системи ресторанного господарства в готельному комплексі 2.4 Організація відпочинку та дозвілля в готелі** Розділ 3. Удосконалення організації обслуговування в готелі «Росава» 3.1 Шляхи поліпшення забезпеченості готелю матеріальними ресурсами 3.2 Управління забезпеченням безпеки клієнтів готелю 3.3 Застосування інформаційних технологій в управлінні готельним комплексом Висновки Список використаних джерел та літератури Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову