0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

СУЧАСНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ТУРИЗМІ (ID:173187)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 44
Рік виконання: 2016
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ПОНЯТТЯ, ВИДИ ТА ОСОБЛИВОСТІ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ТУРИЗМІ РОЗДІЛ 2. СУЧАСНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ТУРИЗМІ РОЗДІЛ 3. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ТУРИЗМІ ВИСНОВКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Сучасне міжнародне суспільство характеризується швидким розповсюдженням нових інформаційних технологій і ефективними змінами соціально-економічного життя під впливом цих процесів, тому, очевидним є те, що на сьогодні вже неможливо забезпечити якісне ведення туристичного бізнесу без впровадження й застосування новітніх інформаційних технологій. Перш за все, слід зауважити, що туризм є однією з найбільш динамічних і найбільш високоприбуткових галузей світової економіки, що здійснює вплив на такі ключові сектори розвитку держав, як транспорт і зв’язок, торгівля, будівництво, сільське господарство, виробництво товарів народного споживання та інші. На сьогоднішній день туризм входить у трійку галузей з найбільшою реалізацією товарів і послуг через мережу Інтернет, а тому, можна стверджувати, що результативність туризму істотно залежить від ступеня використання інформаційних технологій. В Україні сьогодні постійно зростає інтерес туристичних фірм, готелів, рекреаційної сфери до глобальної інформатизації із залученням сучасних Інтернет-технологій, які значно розширюють коло потенційних клієнтів та зацікавлених у співпраці осіб. Джерельну базу дослідження складають різноманітні за походженням та характером джерела. Дослідженням питання розвитку інформаційних технологій у туристичній галузі, а саме застосування інтернету для вдосконалення туристичної сфери займалась Р. Б. Кожухівська . Проблематику управління підприємствами туристичної сфери з використанням сучасних інформаційних технологій розкриває у своїх працях А. С. Татаринцева . Є. А. Фалько у своїх працях висвітлував питання інформатизації міжнародного туристичного бізнесу та чинники його розвитку . Серед зарубіжних науковців Д. Бухаліс досліджував застосування інформаційних технології у туристичній сфері як стратегічну передумову розвитку конкретного туристичного підприємства . Суспільство потребує нового гуманного розуміння відпочинку та туризму; де починати треба від потреб людини. Така постановка питання потребує уваги до розробки теоретичних питань туристичної діяльності та реалізації її документаційного та інформаційно- комунікаційного забезпечення всіх рівнів – національного, регіонального, місцевого. Практика міжнародного туризму свідчить, що його розвиток, особливо між країнами Східної та Центральної Європи, нерідко ускладнюється у зв’язку з недостатньою поширеністю знань про культуру, історію, можливості туристичної індустрії, правові обмеження країн-об’єктів туристичних подорожей, потрібно зауважити, що розширення міжнародного співробітництва, особливо в галузі туризму в сучасних умовах супроводжується виникненням ряду проблем, вирішення яких лежить у площині формування ефективних комунікаційних зв’язків та підвищенні ефективності застосування сучасних інформаційних технологій. За останні десять років значно збільшилась зацікавленність молоді у туризмі, на мою думку, це дало значний поштовх для розвитку інформаційних технологій у цій сфері, адже молоде покоління завжди було прихильником інновайного вдосконалення всіх сфер життя. В даний час молодіжний туризм становить 20% від загального числа подорожей у світі і є найбільш динамічним туристичним сектором, що розвивається. Позитивна динаміка розвитку туризму вказує на достатньо високий рівень використання автоматизованих інформаційних систем, особливо комп’ютерного бронювання та електронних систем комунікації, проте дане питання потребує більш глибокого наукового дослідження та більш ефективного впровадження у реальність. Індустрія туризму ідеально пристосована для впровадження сучасних інформаційних технологій, а їх система у туризмі охоплює інформаційні системи менеджменту, глобальні системи бронювання, мультимедіа, інтегровані комунікаційні мережі. На жаль, такі системи у більшості сучасних країн не виконують своїх основних функцій: • надання у найкоротший термін відомостей про доступність транспортних засобів і можливостей номерного фонду; • забезпення швидкого резервування, внесення коректив, вивільнення засобів і автоматизацію вирішення допоміжних задач при наданні туристичних послуг; • паралельне формування таких документів, як квитки, рахунки і путівники; • забезпечення розрахунковою і довідковою інформацією. Вдосконалення, розробка новітніх технологій та рекомендацій щодо їх впровадження в дію є актуальним питанням для всіх суб’єктів туристичних відносин. Отже, важливість данної теми полягає у нероздільності інформаційних технологій і туризму розвиток яких має значні переваги для кожної окремої країни та для всієї міжнародної спільноти загалом: збільшення національного доходу, надходження іноземної валюти, розбудова матеріально-технічної бази, залучення інвестицій, налагодження зв’язків з міжнародними партнерами, підвищення авторитету країни на міжнародному ринку. Мета дослідження полягає у комплексному та системному вивченні перспектив розвитку інноваційних інформаційних технологій у туризмі. Досягнення поставленої мети передбачає вирішення таких ключових завдань: 1. Розкрити поняття, види та особливості інформаційних технологій у туризмі; 2. Встановити стан розвитку та ефективність використання сучасних інформаційних технологій у туризмі; 3. З’ясувати та порівняти рівень вдосконалення світової політики в інформаційно-технічному забезпеченні туризму; 4. Дослідити основні перспективи ; Об’єкт дослідження - інормаційні технології. Предмет дослідження - особливості та перспективи розвитку інформаційних технологій у туризмі. Структура роботи. Дана робота складається зі вступу, трьох розділів висновку та списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи — 44 сторінок.