Готові роботи
1. Запропонуйте свій варіант короткого і розширеного формулювання місії туристичної компанії. 2. За даними Інтернету навести приклади формулювання місії будь-якої іноземної або вітчизняної туристичної компанії (Місія турфірми ClavisTour, Росія). 3. За спи

1. Запропонуйте свій варіант короткого і розширеного формулювання місії туристичної компанії. 2. За даними Інтернету навести приклади формулювання місії будь-якої іноземної або вітчизняної туристичної компанії (Місія турфірми ClavisTour, Росія). 3. За спи (ID:180025)

РозділТуризм
Тип роботи контрольна
Рік виконання 2016
Кількість сторінок 6
Зміст ЗМІСТ Завдання 1. Запропонуйте свій варіант короткого і розширеного формулювання місії туристичної компанії Завдання 2. За даними Інтернету навести приклади формулювання місії будь-якої іноземної або вітчизняної туристичної компанії (Місія турфірми ClavisTour, Росія) Завдання 3. За списком рекомендованих джерел підготувати коротку довідку «Особливості зовнішнього макросередовища туристичного бізнесу в Україні» СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Ціна(грн.) 40
Зразок роботи:
Завдання 3. За списком рекомендованих джерел підготувати коротку довідку «Особливості зовнішнього макросередовища туристичного бізнесу в Україні» Туристичний бізнес в Україні протягом 2010 - 2015 рр. переживав як злети (2010-2012), так і падіння (2014/2015). Причина такої ситуації - особливості зовнішнього макросередовища, на яке туристичний ринок реагує дуже чуттєво. А попит на туризм взагалі досить еластичний, звідси і спад майже на 70%. Для того, щоб людина цікавилася турами, необхідно, щоб вона була впевнена у завтрашньому дні. А таких щасливців небагато - більшість громадян не готова розлучатися із заощадженнями. Причини суттєвої зміни макросередовища: важка політична, економічна, соціальна, і нарешті фінансова ситуація, різкі стрибки курсу гривні і ріст безробіття. Демографічний фактор. Як відомо, в Україні в структурі населення значну питому вагу займають пенсіонери та літні люди, частка яких загальній структурі населення складає 20% (The World Factbook). Нажаль, доходи більшості з них не дозволяють покупку турів. Значно погіршила демографічну ситуацію війна на сході України. Люди, які могли б бути потенційними покупцями турпослуг, опинилися або в лавах військовослужбовців, стали вимушеними мігрантами або повністю/частково втратили доходи.
Інші роботи з даної категорії:

Замовлення

Замовлення