0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Стан та перспективи розвитку внутрішнього туризму в Україні (ID:254292)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 118
Рік виконання: 2018
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………………3 РОЗДІЛ 1. ВНУТРІШНІЙ ТУРИЗМ В УКРАЇНІ: НАУКОВІ ТА МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ…………………………………………..8 1.1. Теоретичні засади дослідження індустрії туризму……………8 1.2. Внутрішній туризм: поняття, види та форми …………………23 1.3. Стан дослідження внутрішнього туризму в науковій літературі………………………………………………………………30 Висновки до розділу 1………………………………………………..36 РОЗДІЛ 2. СУЧАСНИЙ СТАН ТА ОСОБЛИВОСТІ ВНУТРІШНЬОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ…………………………………………………………..39 2.1. Показники, що характеризують стан внутрішнього і міжнародного туризму…………………………………………………………..39 2.2. Порівняльна характеристика стану внутрішнього та міжнародного туризму…………………………………………………………..46 2.3. Сучасні тенденції та напрями внутрішнього туризму………55 Висновки до розділу 2……………………………………………….60 РОЗДІЛ 3. СТРАТЕГІЧНІ НАПРЯМИ РОЗВИТКУ ВНУТРІШНЬОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ…………………………………………………………63 3.1. Інноваційні форми внутрішнього туризму на сучасному етапі……………………………………………………………………………….63 3.2. Сучасні напрями розвитку внутрішнього туризму та можливості їх використання…………………………………………………………………79 3.3. Шляхи стратегічного розвитку внутрішнього туризму в Україні……………………………………………………………………………87 Висновки до розділу 3………………………………………………...96 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ………………………………………100 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………….104 ДОДАТКИ………………………………………………………………..116
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ Проаналізувавши стан та перспективи розвитку внутрішнього туризму в Україні, ми дійшли таких висновків. 1. Туристична індустрія, яка відрізняється вразливістю до постійних змін (економічних, соціальних, пов’язаних зі стилем життя та ін.) являє собою систему виробничих, транспортних, торговельних, сервісних підприємств і засобів розміщення, що призначена для задоволення попиту на туристичні товари і послуги, підготовку кадрів та процес виробництва. Індустрія туризму спрямована на реалізацію та споживання туристичного продукту, використовуючи природні багатства, матеріальні й духовні цінності суспільства. 2. Серед основних ознак внутрішнього туризму слід виділити просторове обмеження кордонами країни; громадянство країни споживачів послуг внутрішнього туризму країни, регулювання національним законодавством країни. Внутрішній туризм України науковці поділяють на приміський (виїзди за місто в період відпусток або на вихідні дні), внутрішньорегіональний (поїздки та подорожі в межах певного регіон, яким можна вважати як область, так і територіальну спільність декількох областей, що мають загальні культурно-історичні, природно-кліматичні, економічні або інші особливості) та внутрішньодержавний туризм (подорожі, обмежені державними кордонами країни для громадян з постійним місцем проживання у цій країні). Деякі вчені розглядають внутрішній туризм як простір соціальних комунікацій, а отже, і як ресурс гармонізації цих комунікацій. 3. В якості першочергових та найменш витратних напрямів розвитку ринку туризму в Україні найбільш ефективними вбачаються такі: розвиток партнерства з державою; розподіл функцій між виконавчою владою та місцевим самоврядуванням; створення інформаційної бази для підтримки інвестиційних проектів, розробка інвестиційних паспортів міст; підвищення культури туризму та свідомості туристів; заохочення використання природозберігаючих товарів та послуг; розвиток внутрішнього туризму як засобу виховання любові до Батьківщини; підвищення попиту на внутрішній туристичний продукт; створення рекламного продукту щодо туристичних можливостей регіонів. 4. Статистика в Україні обліковує показники розвитку туризму за такими напрямами, як вивчення обсягу і напрямків туристичних потоків; попит і пропозиція туристичних послуг за регіонами; оцінка туристичних ресурсів; ефективність туристичної діяльності та її економічне значення для країни в цілому. Показники обсягу і напрямків туристичних потоків враховують: кількість громадян України, які виїздили за кордон; кількість іноземних громадян, які відвідали Україну; кількість туристів, обслугованих суб’єктами туристичної діяльності України, всього, в тому числі іноземних туристів, туристів-громадян України, які виїжджали за кордон та внутрішніх туристів; кількість екскурсантів. 5. У зв’язку із військовим конфліктом на Сході країни та анексією Криму туристичний потік зазнав суттєвих втрат. Розмір втрат українського туризму з по¬чатку 2014 р. складає 70-80 %, значна частка якого пов’язана з переорієнтацію попиту громадян України, що відпочива-ли в Криму на інші регіони; зі стрімким зменшенням туристського потоку в укра¬їнську столицю, зменшен¬ням обсягу продажу авіаквитків, втратою значної кількості майнових комплексів та об’єктів туристичного показу. 6. Вихід з на¬ціонального туристичного ринку крим¬ської дестинації підвищив активність попиту туристів на локальні дестинації у південній частині материкової України (Миколаївська, Херсонська та Одесь¬ка області) в прибережній зоні Чорного моря. Найбільш туристично-привабливими місцями на сьогодні є Одеська, Івано-Франківська, Хмельницька, Закарпатська, Київська, Львівська та Полтавська області, характеризуються розвинутою інфраструктурою, значною кількістю історико-архітектурних пам’яток, регіональною привабливістю. Безумовним лідером внутрішнього туризму у 2017 році стала Київська область – переважно за рахунок статусу столиці, в якій найвища концентрація бізнесових та ділових, науково-навчальних та історико-культурних ресурсів. 7. До основних напрямків впровадження інновацій у внутрішній туризм України належать: інноваційні програми і проекти; нові знання та інтелектуальні продукти; виробниче обладнання та процеси; інфраструктура виробництва і підприємництва; механізми формування споживчого ринку і збуту турпродукту; організаційно-технічні рішення виробничого, адміністративного, комерційного або іншого характеру; сировинні ресурси, засоби їх видобування і переробки; туристичний продукт на національному, регіональному рівні, на рівні дестинації, на рівні туристичного підприємства. 8. За рахунок використання можливостей сучасних інформаційних технологій у ряді місць успішно запроваджують проекти зі створення інноваційних інформаційно-туристичних маршрутів за допомогою QR-кодів, активно створюють бренд-сайти в Інтернеті, розвиваються спа- та велнес-готелі в Україні та ін. 9. В Україні зростають потоки внутрішнього туризму – збільшилася кількість тих, хто відправився або планує відпочивати в Криму, Карпатах, Одесі. У Карпатах, приміром, виросла відвідуваність лижних курортів у Славськом, Яремне, Тисовці. Крім того, з’явився й розвивається напрямок «ділового» туризму у великих містах, особливо Києві, Харкові, Дніпрі, Львові. Формуються нові сегменти туристів – прихильників здорового способу життя. Особливого поширення набуває «зелений» туризм, на який фахівці покладають оптимістичні сподівання. Дуже перспективним в Україні вбачається також гастрономічний (кулінарний) та його різновид – еногастрономічний туризм. 10. Відповідно до Стратегії розвитку туризму та курортів на період до 2026 року, пріоритетними напрямками розвитку вітчизняного туризму визначені: міський туризм; екологічний (зелений); етнічний; сільський; культурно-пізнавальний; подієвий; медичний, лікувально-оздоровчий; гастрономічний; релігійний; гірський, спортивний, велосипедний; пригодницький та активний; науковий та освітній; круїзний та яхтовий; шопінг та розважальний туризм; інші пріоритетні види туризму. У рамках цієї Стратегії внутрішній туризм в Україні передбачає нововведення, які охоплюють п’ять напрямків: безпека туристів, нормативно-правова база, туристична інфраструктура, людські ресурси та маркетинг туризму.