0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Інформаційні технології в операційній діяльності міжнародного туристичного оператора «Аніма тревел», м. Київ (ID:256083)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 104
Рік виконання: 2018
Вартість: 700
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ……………………………………………………………………………..3 Розділ 1. Теоретичні засади використання інформаційних технологій в операційній діяльності туристичних підприємств………………………………….5 1.1. Сутність та види інформаційних технологій в діяльності підприємств сфери туризму………………………………………………………………………….5 1.2. Засоби інформатизації операційної діяльності туристичних підприємств……………………………………………………………………………15 1.3. Автоматизовані системи бронювання туристичних послуг……………34 Висновки до розділу 1………………………………………………………….45 Розділ 2. Аналіз інформаційних технологій в операційній діяльності міжнародного туристичного оператора «Аніматревел», м. Київ…………………48 2.1. Інформаційно-технічне забезпечення операційної діяльності підприємства…………………………………………………………………………..48 2.2. Застосування автоматизованих систем бронювання туристичних послуг на підприємстві………………………………………………………………………..58 2.3. Ефективність використання інформаційних технологій в операційній діяльності туристичного підприємства……………………………………………...67 Висновки дорозділу 2………………………………………………………….73 Розділ 3. Впровадження сучасного программно-інформаційного комплексу в операційну діяльність туристичного оператора «Аніматревел», м. Київ………76 3.1. Обґрунтування стратегічних завдань з інформатизації операційної діяльності туристичного оператора………………………………………………….76 3.2. Створення внутрішньокорпоративної системи бронювання туристичних послуг…………………………………………………………………………………..82 3.3. Оцінка ефективності заходів з розвитку інформаційних технологій в операційній діяльності туристичного підприємства……………………………….90 Висновки до розділу 3………………………………………………………….98 Висновки та пропозиції……………………………………………………….100 Список використаних джерел………………………………………………..104
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову