0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Звіт з практики (ID:275184)

Тип роботи: звіт з практики
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 22
Рік виконання: 2016
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ЗМІСТ 1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ ………………………………………….….. 4 2. МЕТА ТА ЗАДАЧІ ОЗНАЙОМЧОЇ ПРАКТИКИ «ВСТУП ДО ФАХУ»………………………….…….……………………………………... 5 3. ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОВЕДЕННЯ ПРАКТИКИ………………….………. 6 4. КОНТРОЛЬ ТА ОСНОВНІ ОБОВ'ЯЗКИ СТУДЕНТІВ, КЕРІВНИК ВІД ІНСТИТУТУ ТА ПІДПРИЄМСТВА ПІД ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ПРАКТИКИ…………………………………………………………………. 7 4.1. Основні обов’язки керівника практики від інституту…………… 8 4.2. Основні обов’язки керівника практики від підприємства………. 8 4.3. Основні обов’язки студентів-практикантів………………………. 9 5. ЗМІСТ ОЗНАЙОМЧОЇ ПРАКТИКИ «ВСТУП ДО ФАХУ»………….. 10 6. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ…………………………………………. 12 7. ВИМОГИ ЩОДО ОФОРМЛЕННЯ ЗВІТУ З ПРАКТИКИ……………. 13 8. ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ ПРАКТИКИ……………………………... 16 9. РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА……………………………………. 18 ДОДАТКИ…………………………………………………………………… 20
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ Задача підготовки висококваліфікованих кадрів для підприємств сфери сервісу і туризму дуже важлива, оскільки забезпечує задоволення необхідних потреб людини в життєво важливих послугах. Діяльність з надання послуг носить загальний, комплексний характер, враховує національні, культурні, демографічні, природно-кліматичні і інші потреби людини (споживача). Фахівці сфери туризму повинні біти готовими до реалізації новацій в області технологій, соціально-культурного сервісу, вести самостійну науково-виробничу діяльність. Практична підготовка студентів є складовою частиною освітнього процесу і спрямована на оволодіння студентами системою професійних вмінь і навичок, а також первинним досвідом професійної діяльності, і має сприяти саморозвитку студента. Практична підготовка покликана не тільки забезпечити формування професійних вмінь, але й професійних здатностей і рис особистості фахівців з туризму. Головною метою практичної підготовки студентів є систематизація і розширення теоретичних навиків самостійної роботи у розв’язанні конкретних економічних та управлінських завдань, які входять в коло обов’язків фахівців з туризму. Ознайомча практика «Вступ до фаху» логічно продовжує процес теоретичного навчання та сприяє формуванню професійно значимих умінь та навичок, психологічної готовності до виконання обов’язків на робочих місцях у туристичних підприємствах. Відповідно до Положення про проведення практики студентів вищих навчальних закладів України, затвердженого наказом Міністерства освіти України від 08.04.1993 р. № 93 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30.04.1993 р. за № 35, практика студентів є невід'ємною складовою частиною процесу підготовки спеціалістів в вищих навчальних закладах і проводиться на оснащених відповідним чином базах практик, а також на сучасних підприємствах і в організаціях різних галузей господарства, освіти та державного управління. Метою практики є оволодіння студентами сучасними методами, формами організації та знаряддями праці в галузі їх майбутньої професії, формування у них, на базі одержаних у вищому навчальному закладі знань, професійних умінь і навичок для прийняття самостійних рішень під час конкретної роботи в реальних ринкових і виробничих умовах, виховання потреби систематично поновлювати свої знання та творчо їх застосовувати в практичній діяльності.