0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

PR-кампанія туристичної агенції «Shark» (ID:331504)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 26
Рік виконання: 2019
Вартість: 120
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП…..………………………………………………………………...3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРООВЕДЕННЯ PR-КОМПАНІЇ……………………………………...……...…5 1.1. Поняття піар кампанія………….…………….…………..…………5 1.2. Формування позитивного іміджу як завдання PR-кампанії.…..….5 1.3. Місце PR-заходів в маркетинговій діяльності..................................9 1.4. Специфіка ЦА туристичних послуг…………………...…………...12 РОЗДІЛ 2. PR В ГАЛУЗІ СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНОМУ СЕРВІСІ І ТУРИЗМІ………………………………………………………………………....14 2.1. Рекламна діяльність турфірми, як компонент РR-кампанії…..…14 2.2. Програми лояльності в туристичному агентстві як інструмент РR…………………………………………………………………………………15 2.3. PR кампанія з підвищення іміджу туристичної компанії……………………………………………………………………….….18 2.4. Аналіз попиту на послуги турагенства і розробка програми……21 ВИСНОВКИ……………………………………………………………...25 ДОДАТОК………………………………………………………………..27 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ………………….………..28
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову