Готові роботи

Теоретичні аспекти маркетингової діяльності (ID:92366)

РозділТуризм
Тип роботи реферат
Рік виконання 2013
Кількість сторінок 15
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ПОНЯТТЯ МАРКЕТИНГУ В ТУРИЗМІ 1.1. Функції маркетингу в туризмі 1.2. Основні умови та принципи застосування маркетингу в туризмі РОЗДІЛ 2. УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ В ТУРИЗМІ 2.1. Поняття і фази маркетингового управління. 2.2. Планування маркетингової діяльності в туризмі. 2.3. Організація маркетингової діяльності туристичних підприємств ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Ціна(грн.) 20
Готові роботи продаються “як є”, без подальших доробок і виправлень автором.
Отримайте роботу одним із способів:
Купити напряму у автора.
Автору прийде ваша заявка і найближчим часом він з вами зв’яжеться. Розрахунок і передача роботи відбуваються напряму. Процес отримання займає до 2-х днів. Агентство за дії сторін не відповідає.
купити
Купити з посередництвом агентства.
В такому випадку ви відправляєте гроші в агенство, а наш менеджер відправить вам готову роботу. Посередництво агентства дає можливість отримати роботу вже сьогодні. Вартість послуги: +100 грн до ціни роботи.
купити
Замовити написання на цю тему “з нуля
В такому випадку наші автори виконають роботу по вашому плану і за вимогами вашого ВУЗу. Всі подальші доробки і виправлення будуть безкоштовні. Вартість написання нової роботи вам повідомить менеджер після заповнення заявки.
Замовити “з нуля”

Замовлення

Замовлення