0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Стратегічна вартість підприємства у системі фінансового менеджменту (ID:176399)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Фінанси
Сторінок: 172
Рік виконання: 2012
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ВАРТІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 1.1. Економічна суть вартості підприємства 1.2. Стратегічне управління вартістю підприємства, як системний процес 1.3. Методи оцінки вартості майна підприємства Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. КОМПЛЕКСНА ОЦІНКА ФІНАНСОВОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВА 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 2.2. Оцінка платоспроможності філії ДПМ ПАТ "Укртелеком" 2.3. Аналіз фінансової стійкості та ділової активності Висновки до розділу 2 РОЗДІЛ 3. ОЦІНКА ВАРТОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 3.1. Оцінка капіталу філії ДПМ ПАТ "Укртелеком" 3.2. Аналіз активів філії ДПМ ПАТ "Укртелеком" 3.3. Оцінка показників вартості філії ДПМ ПАТ "Укртелеком" Висновки до розділу 3 РОЗДІЛ 4. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ВАРТІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 4.1. Застосування прийомів та методів економічного моделювання для підвищення ефективності в управлінні вартістю підприємства 4.2.Модель комплексної оцінки вартості підприємства як напрям вдосконалення процесу управління вартістю. 4.3.Пропозиції щодо підвищення ефективністю управління вартістю підприємства Висновки до розділу 4 РОЗДІЛ 5. ОХОРОНА ПРАЦІ І ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5.1. Охорона праці у ДПМ ПАТ "Укртелеком" 5.2. Організація оповіщення управління зв’язку керівного складу, виробничого персоналу і службовців на об’єктах харчової промисловості в надзвичайних ситуаціях Висновки до розділу 5 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми. Проблематика трансформаційних процесів вимагає наукового розв’язання сучасних економічних завдань, серед яких особливе місце належить управлінню вартістю підприємства, в тому числі за критерієм їх вартості. Актуальність цієї проблематики обумовлена її новизною стосовно вітчизняних підприємств і значенням для сталого підвищення ефективності їх господарювання; крім того, інвестиційні потреби виробників неможливо задовольнити без залучення значних зовнішніх ресурсів, що вимагає формування дієвого внутрішньогосподарського механізму підвищення вартості капіталовкладень. Управління вартістю національних підприємств з огляду на відносно невеликий термін з часу його виникнення – середини 90-х років минулого століття, тобто з початку масової приПАТизації – перебуває в стадії становлення, причому переважно на основі емпіричних пошуків, а не теоретичних засад, і тому ще не набуло властивостей органічного елементу цілісної системи управління. Рівень досліджень, виконаних А. Маршалом, Й. Шумпетером, Е. Чемберліном, Дж. Робінсон, Дж. Б. Кларком, Дж. Хіксом, І. Фішером, Р. Коузом, Дж. Гелбрейтом, Г. Саймоном та ін., дозволяє стверджуПАТи, що склалася теорія управління вартістю підприємств (shareholder value concept, value-based management, value management). З огляду на сучасний стан національної системи макроекономічного та внутрішньогосподарського управління вартістю, автоматично привнести в неї розробки зарубіжних авторів неможливо, оскільки вони стосуються усталених корпоративних і фінансових відносин. Тому виникає потреба в осмисленні наукових і практичних засад менеджменту вартості підприємств саме в період їх адаптації до масштабних змін в умовах господарювання. Викладене дозволяє стверджувати, що сучасний стан наукової розробки проблематики менеджменту вартості вимагає систематизації та узагальнення теоретико-методологічних і прикладних аспектів управління вартістю з метою досягнення нових наукових результатів, придатних для практичного впровадження у господарську діяльність вітчизняних підприємств. Метою магістерської роботи є обґрунтування та визначення теоретичних та практичних положень щодо удосконалення процесу стратегічного управління вартістю підприємства, чітко визначені прийоми та методи щодо підвищення ефективністю управління вартістю підприємства. Завданням є дослідження яке полягає у комплексному науковому та практичному розв’язанні проблеми управління вартістю підприємства.