0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Аналітичний огляд статей на тему: «Стан державного боргу України» (ID:294752)

Тип роботи: аналітична робота
Дисципліна:Фінанси
Сторінок: 17
Рік виконання: 2017
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ВСТУП 3 СТАТТЯ1. ДЕРЖАВНИЙ БОРГ УКРАЇНИ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ РОЗВИТКУ Руда О. Л. 5 СТАТТЯ 2. АНАЛІЗ ДЕРЖАВНОГО БОРГУ УКРАЇНИ В СУЧАСНИХ УМОВАХ Іванченко М.О., Добролежа К.М., Чубак А.Ю . 8 СТАТТЯ 3. ДЕРЖАВНИЙ БОРГ УРАЇНИ: МЕХАНІЗМ УПРАВЛІННЯ ТА ОБСЛУГОВУВАННЯ Шелест О.Л. 11 ВИСНОВКИ 14 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 17
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Для України на сьогодні є дуже актуальними усі питання, що стосуються державного боргу, його погашення та питання, щодо управління та обслуговування державного боргу. Отже, що таке державний борг: "Державний борг - сукупні боргові зобов'язання держави перед усіма кредиторами (юридичними та фізичними особами, іноземними державами, міжнародними організаціями та ін.) Державний борг складається із заборгованості центрального уряду, регіональних та місцевих органів влади, а також боргів всіх корпорацій з державною участю, пропорційно частці держави в їх капіталі.Державний борг традиційно поділяють на зовнішній[ Зовнішній державний борг - заборгованість держави іншим країнам, міжнародним економічним організаціям та іншим особам. Державний зовнішній борг є частиною валового зовнішнього боргу країни.] і внутрішній[ Внутрішній державний борг - заборгованість держави власникам державних цінних паперів і іншим кредиторам. ]." В Україні величина державного боргу регулюється законодавчо з 1992 р. Законом України "Про державний внутрішній борг України".  І власне в Україні державний борг виникає в результаті фінансових запозичень держави, договорів і угод про надання кредитів і позик, пролонгації та реструктуризації боргових зобов'язань минулих років. Найбільше наша держава заборгувала зовнішнім кредиторам : МВФ (одне тішить, що ці борги потрібно віддавати частинами, протягом декількох років), Всесвітньому банку та ВТБ Росія, а також сюди додається заборгованість за єврооблігаціями, які Україна продала на міжнародних ринках. У травні 2017 року прямий зовнішній державний борг, тобто фактична сума позичених коштів, що надійшла в розпорядження уряду ззовні, становила 37,1 млрд дол. А насьогодні зовнішні державні гарантії при цьому складають 10,7 млрд дол. Примітно, що на початок 2017 року, а саме в січні, сукупний держборг складав 71,2 млрд дол. У лютому він збільшився на 600 млн, у березні – ще на півмільярда. У квітні він становив 74,3 млрд дол. Щодо прямого внутрішнього держборгу, то він на кінець весни 2017 року сягав 26,1 млрд дол., а державні гарантії – 743 млн. Всі ми розуміємо, що авторитет держави, як будь-якого боржника, залежить від визнання нею своїх боргів і забезпечення їх повного погашення у встановлені терміни. При цьому наша Україна повинна керуватися не тільки власними інтересами, але й інтересами кредиторів, а також уникнути: перерозподілу національного доходу на користь власників державних облігацій та інших державних цінних паперів,оскільки погашення боргу здійснюється за допомогою бюджетного фонду країни, який формується за рахунок участі всього працездатного населення та суб'єктів господарювання; скорочення споживання населенням країни, адже гроші, вкладені у державні цінні папери, вже не використовуватимуться найближчим часом на купівлю споживчих товарів; збільшення податків для обслуговування державного боргу, що негативно впливає на ділову та економічну активність.