0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ЗАСТОСУВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ІГОР ДЛЯ ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ (ID:300361)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Іноземна мова
Сторінок: 33
Рік виконання: 2017
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП……….………………………………………………….................................3 1. СУТНІСТЬ ТА ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ………………………………………………………………...........5 2. ЕТАПИ ФОРМУВАННЯ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ……….……………10 3. НАВЧАЛЬНА ГРА ЯК СПОСІБ ФОРМУВАННЯ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ………………………………………….………………………….………14 4. КОМПЛЕКС ВПРАВ З ІГРОВИМИ ЕЛЕМЕНТАМИ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ……………………………..………………….17 ВИСНОВКИ………………………………………………………………………..26 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………………..28 ДОДАТКИ…………………………………………..……………………………..31
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Згідно з Державним стандартом початкової загальної освіти,прийнятим у 2012 році в Україні, іноземна мова почала викладатися як обов’язковий предмет з 1-го класу в усіх типах загальноосвітніх навчальних закладів [29]. Це актуалізувало пошук ефективних методів формування англомовної компетенції, зокрема лексичної компетенції, учнів початкових класів. Актуальність роботи полягає у вивченні навчальних ігор та розробці комплексу вправ з ігровими елементами для формування лексичної компетенції. Теоретико-методологічною базою курсової роботи є праці багатьох дослідників: В. Шацького, С. Смоліної, В. Бухбіндера та С. Ніколаєвої. Вони досліджували проблеми методики навчання лексики іноземних мов. Питання навчання лексики в початковій школі досліджували: І. Жолнович, О. Кропачова та Н. Дігтяр та інші. Психолінгвістичні особливості формування лексичної компетенції у школярів початкової школи розглядали у своїх працях: Н. Буртовий, У. Пен-філд та Л. Панова. Використання ігор в навчальному процесі на початковому ступені навчання досліджували В. Самовник, О. Мицик, І. Бронштейн та інші. Попри низку досліджень, питання ефективності застосування ігрових елементів при формуванні англомовної лексичної компетенції в учнів початкової загальноосвітньої школи потребує подальшого дослідження. Об’єкт дослідження: процес навчання учнів початкової школи англійської мови. Предмет дослідження: формування англомовної лексичної компетенції в учнів початкової школи за допомогою гри. Мета дослідження: теоретично описати ефективність використання гри для формування англомовної лексичної компетенції та розробити комплекс вправ. Для досягнення мети поставлено такі завдання:  розкрити сутність та психолінгвістичні особливості лексичної компетенції;  охарактеризувати етапи формування лексичної компетенції;  розкрити значення навчальної гри при формуванні лексичної компетенції в учнів початкової загальноосвітньої школи;  розробити комплекс вправ з ігровими елементами для формування англомовної лексичної компетенції в учнів початкової загальноосвітньої школи. Теоретичне значення роботи полягає в описі алгоритму оволодіння лексичною компетенцією учнями початкової школи за допомогою навчальних ігор. Практичне значення роботи полягає в розробці комплексу вправ з ігровими елементами для більш ефективного формування англомовної лексично компетенції в учнів початкової школи.