Готові роботи
Функціональні особливості вставних конструкцій в рекламних текстах

Функціональні особливості вставних конструкцій в рекламних текстах (ID:89428)

РозділІноземна мова
Тип роботи курсова
Рік виконання 2014
Кількість сторінок 27
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ВСТАВНИХ КОНСТРУКЦІЙ 1.1. Функціональні особливості вставних конструкцій 1.2. Вставні члени речення в англійській мові Висновки до 1-го розділу РОЗДІЛ 2. ВСТАВНІ КОНСТРУКЦІЇ В РЕКЛАМНИХ ТЕКСТАХ: ОСОБЛИВОСТІ ПЕРЕКЛАДУ 2.1. Особливості мови реклами 2.2. Вставні та вставлені конструкцій в рекламних текстах: ототожнення і розмежування 2.3. Особливості перекладу рекламних повідомлень та слоганів в англійській та українській мовах Висновки до 2-го розділу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Ціна(грн.) 100

Замовлення

Замовлення