0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація роботи PR- структури в Раді Національної безпеки України: сучасний стан та перспективи (ID:185244)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 35
Рік виконання: 2015
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 5 РОЗДІЛ І. ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ PR-СТРУКТУР В РАДІ НАЦІОНАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ І ОБОРОНИ УКРАЇНИ 9 1.1. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БЕЗПЕКОВОГО СЕКТОРУ В УКРАЇНІ ЯК ОСНОВА ДЛЯ РОБОТИ PR-СТРУКТУРИ РНБО 9 1.2. ОРГАНІЗАЦІЯ ЗВ’ЯЗКІВ ІЗ ГРОМАДСЬКІСТЮ В ДЕМОКРАТИЧНОМУ СУСПІЛЬСТВІ НА РІВНІ РНБО 13 РОЗДІЛ ІІ. ПЕРСПЕКТИВИ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ PR-СТРУКТУРИ РНБО 17 2.1. УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА КЛАСИФІКАЦІЯ ТЕОРЕТИЧНИХ АСПЕКТІВ ПОЛІТИЧНОЇ РЕКЛАМИ В ПРОЦЕСІ ПОШИРЕННЯ ДОСВІДУ ЇЇ ВИКОРИСТАННЯ В РАДІ НАЦІОНАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ І ОБОРОНИ УКРАЇНИ 17 2.2. ВИКОРИСТАННЯ ЗВ’ЯЗКІВ З ГРОМАДСЬКІСТЮ ЯК ЕЛЕМЕНТУ МАКРОМАРКЕТИНГУ ДЕРЖАВНИХ УСТАНОВ 22 ВИСНОВОК 29 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 32
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Забезпечення національної безпеки, що розуміється як стан захищеності суспільних цінностей та інтересів особи, суспільства і держави — провідна функція держави. Основне навантаження у справі забезпечення національної безпеки припадає на сектор безпеки. Сьогодні актуальним стає використання технологій політичного маркетингу і в сфері державного управління. Політичний маркетинг в рамках державного управління виражається у стратегії взаємодії елементів політичної системи, що ставить за мету зміну в конфігурації владно- громадських відносин, корекцію поведінкових моделей, що становлять загрозу для політичного порядку. Основною технологією, що дозволяє реалізовувати стратегічні цілі, є впровадження в соціальну практику заданих ідей, цінностей, поведінкових алгоритмів, з попередньою теоретико - методологічної розробкою змісту державного управління. В умовах інформаційного суспільства, такі завдання вирішуються лише через управління політичними комунікаціями. Але, посиливши керованість політичного процесу, влада суттєво звузила базисні підстави демократично орієнтованої політики. В Україні робота РНБОУ формалізована і спрямована передусім на координування за визначеними процедурами діяльності органів влади у сфері безпеки та оборони. Комунікативна роль РНБОУ є другорядною. На оперативному рівні управління визначальною є можливість узгодженого застосування сил і засобів сектору безпеки для реагування і відбиття сучасних загроз, що за своєю природою мають комплексний характер. У провідних країнах консолідація сектору безпеки пов’язана насамперед з питаннями створення централізованих інформаційних потоків, що дозволяють підвищити якість прийняття рішень. Здебільшого формування узгоджених оцінок інформації з різних джерел здійснюється на рівні ради національної безпеки або аналогічного органу. Однією з форм інформаційної інтеграції є створення центрів оцінки загроз. Вищезазначені факти підтверджують актуальність обраної теми курсової роботи, її важливість у сучасних геополітичних умовах. Актуальність проблем, пов'язаних із застосуванням політичного маркетингу, а також комплексу маркетингових комунікацій у політичному житті, зумовили істотне увагу до даних феноменам, як зарубіжних, так і вітчизняних дослідників. Проблема політичної реклами також багатогранна і має різні рівні наукового осмислення. Перші спробували дослідити можливості застосування маркетингу до некомерційних сфер діяльності Ф. Котлер и С. Леви Серед вітчизняних авторів можна відзначити Лісовського С.Ф., Морозову Є.Г., Нежданова Д.В., Ільясова Ф.Н., Гончарука В.А., Горчеву А.Ю., Зав'ялова П., Нечаєва В.Д., Супруна А.П. та інших. У цій групі також необхідно позначити роботи, присвячені дослідженню основ економічного маркетингу як базису досліджень з політичного маркетингу. За що вивчається проблематики слід також виділити праці Котлера Ф., Траута Дж., Кляйна Н., Моргана А., Зімена С., Е. Райса. Ключові аспекти забезпечення національної безпеки держави знайшли відображення у творчих доробках вітчизняних науковців, зокрема, О. Брусиловської, А. Єрмолаєва, Г. Зеленько. Проблеми національної безпеки висвітлені у працях О. Бєлова, О. Власюка, В. Горбуліна, В. Крутова, М. Ожевана, С. Пирожкова, Г. Ситника, а також зарубіжних дослідників та практиків: Г. Брауна, О. Бренінкмейєра, М. Влачової, К. Доннеллі, М. Капаріні, Н. Слатінскі, Ф. Флурі, Дж. Хартла, В. Шаламанова та інших. Об'єктом дослідження є сучасна практику політичного маркетингу. Предметом дослідження є вивчення ролі та функцій PR-технологій та реклами у політичному маркетингу. Метою роботи є виявлення сутності, особливостей форм і технологій політичної реклами, її ролі в PR-структурі Ради Національної безпекиі оборони України, дослідження сучасного стану та визначення перспектив. Для реалізації поставленої мети першочерговими завданнями є: - дослідження забезпечення безпекового сектору в Україні як основи для роботи PR-структури РНБО; - вивчення організації зв’язків із громадськістю в демократичному суспільстві на рівні РНБО; - узагальнення та класифікація теоретичних аспектів політичної реклами в процесі поширення досвіду її використання в Раді Національної безпеки і оборони України; - дослідження можливості використання зв’язків з громадськістю як елементу макромаркетингу державних установ. У вирішенні поставлених завдань використання системного підходу дозволило дослідити політичний ринок як системне ціле, виявити його структуру, цілі та функції, а також розкрити особливості функціонування. Нормативний метод був необхідний для вивчення правової бази політичної реклами, визначення динаміки виборчого законодавства. Теоретичну базу дисертаційного дослідження склали також роботи вітчизняних і зарубіжних дослідників з маркетингу, виборчих технологій, політичних комунікацій, реклами. Інформаційну базу дослідження складає закони та нормативні акти України. Методологічною основою стали принципи системності, методи порівняльного та структурно - функціонального аналізу, ціннісно - нормативного підходу, аналітико - описовий метод, в поєднанні з конкретно- історичним методом дослідження, що дають можливість простежити генезис становлення і розвитку досліджуваного об'єкта в його взаємозв'язку з іншими феноменами соціально- політичної сфери. При вивченні особливостей розвитку основних напрямів досліджень у галузі політичного маркетингу та політичної реклами, застосовувалися порівняльний і діалектичний методи, що дозволяють у своєму поєднанні виділити загальні та особливі риси в підходах представників різних наукових шкіл при визначенні сутності даних феноменів. РОЗДІЛ І. ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ PR-СТРУКТУР В РАДІ НАЦІОНАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ І ОБОРОНИ УКРАЇНИ 1.1. Забезпечення безпекового сектору в Україні як основа для роботи PR-структури РНБО Демократичний цивільний контроль над безпековим сектором в Україні розвивається на ґрунті зміцнення в державі демократичних засад, таких як свобода слова й відсутність політичної цензури, усвідомлення громадою загальновизнаних гуманітарних пріоритетів. Практика діяльності РНБО України з перших днів її створення свідчить, що саме тоді, коли для широкого загалу засади громадянського суспільства стають безперечною цінністю, інформаційний сигнал, що надсилається РНБО, яка декларує свою готовність до контролю за її діяльністю, знаходить адекватну реакцію у суспільства. За умов специфіки діяльності РНБОУ, що визначається інтересами національної безпеки й завданнями захисту державної таємниці, засоби масової інформації, громадські структури мають незаперечні підстави вільно користуватися правами і свободами, гарантованими Європейською конвенцією з прав людини (ЄКПЛ) з відповідними протоколами до неї, а також міжнародними документами, ратифікованими нашою державою. Міжнародні норми і стандарти демократії визначають створення підрозділів зв'язків з громадськістю і пресою у структуріРади національної безпеки і оборони України. Стаття 7 Закону «Про Службу безпеки України» визначає, що «Громадськість України через засоби масової інформації та в інших формах у визначеному законодавством порядку інформується про діяльність Служби безпеки України». ВИСНОВОК За результатами курсової роботи можна зробити такі висновки: 1. Сьогодні актуальним стає використання технологій політичного маркетингу і в сфері державного управління. Політичний маркетинг в рамках державного управління виражається у стратегії взаємодії елементів політичної системи, що ставить за мету зміну в конфігурації владно- громадських відносин, корекцію поведінкових моделей, що становлять загрозу для національної безпеки. 2. Інформаційна відкритість влади є необхідною умовою успішного функціонування механізмів пошуку та досягнення суспільного консенсусу. Зусилля щодо інформування населення про діяльність держави сприяють становленню громадянського суспільства, насамперед через формування відповідних настроїв і уподобань. 3. Політична реклама - це тактична комунікація, яка наповнює конкретним змістом набір ситуацій, заданий PR і пропагандою, втілює стратегічні ідеї та розробки рекламної кампанії, інтегрує вплив різних закономірних і випадкових факторів, регулює електоральна поведінка. 4. Політична реклама виникла разом з політикою, коли вперше з'явилися держави; в середні століття для політичної реклами використовували глашатаїв; якщо спочатку політики контролювали своє спілкування з виборцями під час безпосереднього контакту, то сьогодні посередником між політиком і населенням, найчастіше, є телебачення. Політична реклама в Україні пройшла прискорений курс світової практики, швидкоплинність навчання технологіям реклами, їх просте копіювання зумовили багато в чому її низьку результативність, особливо на регіональному рівні. 5. Пропаганда - це інформація, яка використовується для отримання підтримки будь-якої точки зору, інтересу або переконання, ідеї. Спільне між політичним РR, пропагандою і політичною рекламою, як засобами позиціонування політика, політичної структури, партії полягає в тому, що вони спрямовані на досягнення позитивного ставлення цільових груп. Відмінність в тому, що політична реклама ведеться відкрито, по перевазі в періоди виборчих кампаній. Політичний РR і пропаганда ж є основою політичної реклами і значно перевершують її за обсягом робіт. Зезультативність реклами в істотній мірі задається попередньої РR - діяльністю. 6. Поняття «політичний маркетинг» є багатовимірним, системним феноменом, який являє собою, певну концепцію практичної політики та управління, що включає в себе набір інструментів використовуються у сфері вивчення суспільних потреб, інтересів, цінностей, а також пропозиції, що відповідають цим потребам у вигляді політичних та управлінських рішень. 7. Політична комунікація здійснює "двоїсту" функцію: "внутрішню" зв'язок між елементами і "зовнішню" - взаємодія політичної системи з іншими соціальними підсистемами. Існують три основні способи політичної комунікації: комунікація за допомогою засобів масової інформації; комунікація через організації, зокрема, політичні партії; комунікація з допомогою неформальних контактів з використанням особистих зв'язків 8. Політичний маркетинг в Україі та інших державах демонструє стійку тенденцію до експансії своїх підходів, мислення, технологій в сферу виборчого процесу. Саме електоральний маркетинг придбав найбільший розвиток у політичній практиці російської держави, якому притаманні такі риси: відсутність конкурентної боротьби, домінування консервативного колективного образу, використання "нечистих" методів проведення кампаній, високий рівень абсентеїзму, активне використання адміністративного ресурсу. 9. Сьогодні велике значення має використання політичного маркетингу в системі державного управління, його актуалізація викликана деідеологізацією, різким зниженням політичної конкурентності, усуненням стимулів до розвитку партійної системи, перетворенням російської політики в зону адміністративного контролю. Політичний маркетинг містить потенціал структурування соціальних інтересів, доведення до владних структур та їх реалізацію. 10. Проведений аналіз дає можливість запропонувати систему заходів в області організації роботи PR-структури РНБО: розвиток нормативно-правової бази рекламної діяльності; розробка спеціальних рекламних технологій з урахуванням особливостей українських умов, політичної культури, традицій народу і країни; підвищення якості та професіоналізму фахівців, які забезпечують проведення рекламних кампаній; обов'язковість маркетингових досліджень. ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 1. Закон України "Про основи національної безпеки України" 2. Закон України "Про інформацію" 3. Закон України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах" 4. Закон України "Про Службу безпеки України" 5. Закон України "Про Державну службу спеціального зв'язку та захисту інформації України" 6. Закон України “Про основи національної безпеки України” 7. Про основи національної безпеки України: Закон України // Офіційний Вісник України. – 2003. – №29. – С. 1433. 8. Актуальні загрози безпеці України, пов'язані із застосуванням ЗС" / Оборонна політика: потреба реформ ЗС України. Збірник матеріалів за результатами публічних консультацій. - Апарат Ради національної безпеки і оборони України, видання Центру Разумкова, 2011, с.40-52, http://www.razumkov.org.ua. 9. Амелін В.М. Воюють написи. Імідж кандидата і спосіб його актуалізації / В.М. Амелін, Д.А. Левчик, С.В. Устименко. - М.: ІСПТ, 1993. - 123 с.; Жмиріков А.Н. Як перемогти на виборах. Психотехника ефективного проведення виборчої кампанії / О.М. Жмиріков. - Обнінськ: Титул, 1995. - 128 с.; 10. Балабанова Л. В. Зв’язки з громадськістю: Навч. посіб. / Л. В. Балабанова, К. В. Савельєва. – Донецьк: ДонДУЕТ, 2007, с. 78 11. Біла книга 2008. Служба безпеки України. - К.: Інститут оперативної діяльності та державної безпеки, 2009. - 43 с. 12. Дністрянський М.С. Геополітичні доктрини і підходи: критичний аналіз методології. – Львів: ВЦ ЛНУ ім. Ів. Франка, 2003. – С. 76, 91. 13. Зотова З.М. Вибори в Росії. Погляд політолога / З.М. Зотова / / За заг. ред. проф. Н.М. Блінова. - М.: РІО РОТА, 1996. - 400 с. 14. Інформаційна політика в Україні: становлення та стратегія розвитку. [Електронне джерело]. Режим доступу - http://old.niss.gov.ua/book/strateg2/chast%207_cnv.ht 15. Ковалюк Р.Т. «Національні інтереси України в новій геополітичній ситуації». [Електронний ресурс]. URL:http://www.kymu.edu.ua/vmv/v/06/kovaluk.htm 16. Кудінов О.П. Основи організації та проведення виборчих кампаній у регіонах Росії / О.П. Кудінов. - К.: Янтарний оповідь, 2000. - 469 с.; 17. Ліпкан В.А., Максименко Ю.С., Желіховський В.М. Інформаційна безпека України в умовах євро інтеграції. – К.: КНТ, 2006. – С. 270. 18. Лісовський С.Ф. Політична реклама / С.Ф. Лісовський. - М.: ІОЦ "Маркетинг", 2000. - 256 с.; 19. Лісовський С.Ф. Виборчі технології: історія, теорія, практика / С.Ф. Лісовський, В.А. Євстаф'єв. - М.: РАУ - Університет, 2000. - 320 с.; 20. Мадісон В.В., Шахов В.А. Сучасна українська геополітика – К.: Либідь, 2003. – С. 87; Пирожков С. Україна в геополітичному вимірі: деякі пріоритети// Украина в современном геополитическом пространстве. Приложение №5(10) к журналу «Персонал». – 2000. – №2(56). – С. 28. 21. Максимов А.А. «Чисті» і «брудні» технології виборів (російський досвід) / А.А. Максимов. - М.: «Справа», 1999. - 480 с. та ін 22. Малкін Е.Б. Основи виборчих технологій / Е.Б. Малкін, Е.Б. Сучков. -М.: "Російська панорама", 2002. - 464 с.; 23. 24. Мельник А.Ф., Васіна А.Ю., Кривокульська Н.М. Менеджмент державних установ і організацій: Навч. посібник / За ред. А.Ф. Мельник. – Київ, 2006, с. 200 25. Мірошниченко А.А. Вибори, від задуму до перемоги ( Передвиборна кампанія в російському регіоні ) / А.А. Мірошниченко. - М.: Центр, 2003. - 304 с. і 26. Нікітіна Т.І. Роль реклами у політичному маркетингу [Електронне жерело]. Режим доступу - http://old.kpfu.ru/f13/k5/bin_files/nikitina!219.pdf 27. Ольшанський Д.В. Політичний PR / Д.В. Ольшанський. - СПб.: Питер, 2003. - 544 с.; 28. Палій О. Навіщо Україні НАТО? – К.: Дніпро, 2006. – С. 81. 29. Про основи національної безпеки України. Закон України // Відомості Верховної Ради. – 2003. – № 39. – С. 353-358. 30. Пархонський Б.О. Перспективи України у системі європейської та євроатлантичної безпеки // Стратегічна панорама. – 2004. – № 4. – С. 22. 31. Перло-Фрімен С. та ін. "Глобальні події у сфері військових витрат" Український центр економічних і політичних досліджень імені Олександра Разумкова. - Київ, 2013. 32. Політичний процес: основні аспекти та способи аналізу: Збірник навчальних матеріалів / Під. ред. Є.Ю. Мелешкіної. - М.: Видавничий Дім «ИНФРА-М», Видавництво «Всесвіт», 2001. - С. 225. 33. Інтернет-конференція колишніх заступників голови СБУ О.Скибінецького та О.Скіпальського: "СБУ скотиться до репресій?". - Главком, http://glavcom.ua/articles/1219.html 34. Фаєр С.А. Прийоми, стратегії і тактики передвиборчої боротьби / С.А. Фаєр. - Київ: IH Юрі, 2001. - 136 с.; 35. Феофанов О.А. Реклама: нові технології в Росії / О.А. Феофанов. - СПб.: Питер, 2000. - 384 с.; 36. Чекаленко Л.Д. «Зовнішня політика України». [Електронний ресурс].URL:http://pidruchniki.ws/12120124/politologiya/partnerstvo_nato_sogodennya_maybutnye 37. Чумиков А.Н. Зв'язки з громадськістю / О.М. Чумиков. - М.: Справа, 2001. - 296 с. 38. Ceaser J.W. The Perfect Tie: The True Story of the 2000 Presidential Election. / J. W. Ceaser, A.E. Busch. -Rowman & Littlefield Publishers, inc, 2001. - 283 p. 39. Scammell M. Designer politics: How elections are won / M. Scammell. - Basingstoke; London: ST. Martin's Press, 1995. - 342 p. 40. Офіційне інтернет – представництво Виконуючого обов’язки Президента України [Електронне джерело]. Режим доступу -http://www.president.gov.ua/documents/17588.html